2
محل تبلیغ شما
محل تبلیغ شما

تازه های آرایش و زیبایی

برو بریم »
سیر تا پیاز کراتین مو

سیر تا پیاز کراتین مو

کراتین مو یک روش درمانی است که با استفاده از موادی حاوی کراتین، موهای فر، مجعد و وز را به موهای صاف و لخت تبدیل ...

شیر پاک کن یکی از لوازم آرایش مورد نیاز تمام خانم هاست که برای پاک کردن آرایش صورت شان به آن نیاز دارند. به جای خرید شیر پاک کن و نرم کننده های شیمیایی، با دستور های خانگی  زیر این محصولات را به راحتی در منزل تان تهیه کنید.

 

گلاب، خوشبوی پرخاصیت
گلاب به تنهایی یک پاک کننده خوب به حساب می‌آید. گلاب می‌تواند باعث نرمی و صافی پوست تحریک شده شود. این مایع شگفت‌انگیز چربی پوست را پاکسازی می‌کند و باعث جوانی و زیبایی پوست‏تان می‌شود. همچنین گلاب به دلیل دارا بودن آنتی اکسیدان‌ها و ویتامین‌های گوناگون، می‌تواند از بروز علایم پیری پیشگیری و پوست را تغذیه کند.

از طرفی دارای خواص ضدعفونی کننده طبیعی، ضد التهابی و ضد باکتری نیز هست. گلاب برای پوست‌های خشک خاصیت نرم کنندگی دارد. بنابراین، افراد با پوست‌های خشک بهتر است برای نرم و ملایم کردن پوست خود، از گلاب استفاده کنند. یک پد پنبه‌ای را به گلاب آغشته کنید و روی پوست خود ماساژ دهید، به این ترتیب هم مواد آرایشی را از پوست خود پاک می‌کنید و هم طراوت و شادابی طبیعی را به صورت‌تان هدیه می‌دهید.

برای داشتن پاک کننده آرایش بهتر و موثرتر، می‌توانید یک پد پنبه‌ای را با گلاب مرطوب کرده و سپس در کمی روغن نارگیل قرار دهید تا با هم مخلوط شوند. این یک محصول طبیعی مراقبت از پوست و پاک‌کننده آرایش عالی محسوب می‌شود. از این ترکیب می‌توانید برای پاک کردن آرایش چشم هم استفاده کنید، به شرطی که این کار را به آرامی انجام دهید. گلاب به پوست آبرسانی می‌کند و درخشندگی فوق‌العاده‌ای به آن می‌بخشد. برای درخشش پوست خود و زیبایی هرچه بیشتر آرایش، گلاب را روی آرایش خود، اسپری کنند.

 

سرکه سیب و عرق رازیانه
ترکیب سرکه سیب و عرق رازیانه یک ترکیب فوق‌العاده برای پاکسازی پوست است.سرکه سیب چربی‌های مفید در پوست را حفظ می‌کند و «PH» آن را متعادل می‌سازد؛ علاوه بر این به کاهش لکه‌ها و دانه‌های قرمز روی پوست کمک می‌کند. رازیانه نیز سرشار از هورمون‌های زنانه (استروژن) است و طبیعتی گرم دارد. رازیانه روی پوست اثر پاک کنندگی، ضد عفونی‌کننده و روشن کنندگی دارد و باعث از بین رفتن کبودی دور چشم می‌شود. کافی است مقدار مساوی از سرکه سیب و عرق رازیانه را با هم مخلوط و در یک ظرف شیشه‌ای در بسته نگهداری کنید. اگر پوست شما حساس است، مقدار سرکه را کمتر کنید. فراموش نکنید از این ترکیب به دلیل وجود سرکه در اطراف چشم استفاده نکنید و پنبه آغشته به ترکیب را چند بار روی صورت بمالید.

مطالب مرتبط :

پاسخ دهید