2
محل تبلیغ شما
محل تبلیغ شما

تازه های آرایش و زیبایی

برو بریم »
سیر تا پیاز کراتین مو

سیر تا پیاز کراتین مو

کراتین مو یک روش درمانی است که با استفاده از موادی حاوی کراتین، موهای فر، مجعد و وز را به موهای صاف و لخت تبدیل ...

نقش ویتامین E در افزایش رشد موها           

 هرچند مکانیسم اثر ویتامین E بر تقویت موها هنوز به طور دقیق شناخته نشده است اما تحقیقات نشان می‌دهد ویتامین E به رشد عروق خونی و مویرگ‌های خون رسان به ریشه موها کمک می‌نماید و زمانی که مویرگ‌ها افزایش یابند جریان خون بهتر می‌شود؛ لذا با مصرف ویتامین E میزان جریان خون به پوست سر بهتر می‌گردد و در پیشگیری از ریزش موها تأثیر بسزایی دارد .       

مصرف مقادیر بیشتر ویتامین E در رژیم غذایی همچنین می‌تواند از موخوره و چند شاخه شدن انتهای موها پیشگیری نماید و به بهبود تخریب موها به علت استفاده بیش از حد از سشوار و… کمک می‌نماید .         

 ویتامین E می‌تواند برای موهای خشک و آسیب دیده مفید باشد و مصرف مقادیر کمی ویتامین ای در روز موهای خشک را بهبود خواهد داد و ساقه موها را تقویت خواهد نمود .        

 بهتر است برای تقویت موها مقادیر ویتامین ای را در رژیم غذایی خود افزایش دهید ولی برای افرادی که مو و پوست سرشان بسیار خشک است استعمال خارجی روغن حاوی ویتامین ای نیز مفید است. به عنوان یک پیشنهاد برای تهیه یک ماسک درمانی جهت استعمال خارجی می‌توانید چند عدد کپسول ویتامین ای را با سوزن بشکافید و آن‌ها را به موی خود بمالید و انتهای موهایتان را نیز به آن آغشته نمایید و آن را برای ۱ ساعت و یا بیشتر روی سرتان نگه دارید و سپس موهایتان را بشویید.    

شستشو با سرکه
نه تنها سرکه می تواند به افزایش رشد مو کمک کند ، بلکه فوق العاده در شکل ظاهری موها می تواند تغییر ایجاد کند و ریشه موها را قوی وسالم تر کند . ۲ قاشق سرکه به یک نسبت آب را باهم مخلوط کنید ودر آخرین محله شستشو این مخلوط را روی موها بریزید .برای بوی سرکه!بهتر است از چند قطره اسانس گیاهی مورد علاقه خود اضافه کنید .
اکنون شما بهترین روش های بلند تر شدن سریع موهای خود را به روش های طبیعی وبدون ضرر می دانید می توانید شروع کنید واز داشتن موهای بلند لذت ببرید.

ماساژ پوست سر می تواند به رشد سریعتر موی سر کمک کند.

شما با ماساژ پوست سر به گردش خون کمک می کنید و از سلامتی موهای خود اطمینان حاصل می کنید. به این ترتیب ریشه موهای شما بهتر تغذیه می شوند و مواد زائد راحتتر از موها دفع می گردند. این مواد زائد رشد مو را کند می نماید. این ماساژ باید حداقل روزی یک بار یا بیشتر انجام گیرد. بسیار خوب است اگر این کار را قبل از شامپو زدن انجام دهید. به سادگی با نوک انگشتان خود (نه با ناخن) پوست سر را مالش دهید طوری اینکار را انجام دهید که از انجام آن احساس خوبی به شما دست دهد. این ماساژ باید مانند خاراندن آرام باشد. این کار را دو تا سه دقیقه ادامه دهید حتی اگر اینکار باعث افزایش رشد موهای شما نشود احساس آرامش فوق العاده ای به شما می دهد.

پرپشت شدن موهای ریخته شده با عصاره ی سیب زمینی

 
عصاره ی سیب زمینی، یک درمان موثر برای آلوپسیا یا ریزش موی سر و بدن است. این گیاه ریشه ای دارای ویتامین های C، B و A بوده، و از مو در برابر شکنندگی و آسیب محافظت می کند. همچنین با تزریق ویتامین ها به هر تار مو، درخشش را به موهایتان باز می گرداند. بمنظور استفاده از عصاره ی سیب زمینی بعنوان درمانی برای طاسی، 2 تا 3 سیب زمینی بزرگ را پوست بگیرید و رنده کنید. سیب زمینی های رنده شده را در یک پارچه ی کتان جمع کنید و دو طرف آنرا ببندید. پارچه ی کتان را روی موهای کم پشت مالش دهید و بگذارید حداقل بمدت 15 دقیقه روی سرتان بماند و سپس با یک شامپوی سرشار از مواد مغذی، سرتان را بشویید. همچنین می توانید سیب زمینی های رنده شده را با زرده ی تخم مرغ و عسل در یک کاسه مخلوط کنید و این ماسک را مستقیما روی پوست سر خشک بمالید.

رشد سریع موهای ریخته شده با ماک موی عصاره ی پیاز قرمز

پیاز، حاوی سولفور است، ترکیبی که تولید بافت های کلاژن را افزایش می دهد. کلاژن، یک ماده ی ضروری برای رشد مو است. اما با بالا رفتن سن، سطح کلاژن به مقدار قابل توجهی کاهش می یابد. عصاره ی پیاز، کلاژن را به بدن باز می گرداند و به رشد مجدد موها کمک می کند. یک مزیت دیگر: عصاره ی پیاز، موها را هم براق می کند. بمنظور استفاده از پیاز قرمز برای رشد مو، 2 یا 4 عدد پیاز بردارید. پیازها را پوست بکنید و رنده کنید تا آب بیفتند. پیازهای رنده شده را در یک پارچه ی کتان قرار دهید و دو طرف آنرا گره بزنید. حالا این عصاره را روی پوست سرتان مالش دهید. روی جاهای بدون مو تمرکز کنید و سپس بگذارید حداقل بمدت 15 دقیقه روی سرتان بماند.
 
مطالب مرتبط :

پاسخ دهید