123
محل تبلیغ شما
123
محل تبلیغ شما

تازه های گردشگری

برو بریم »
چرا خرید ملک در قبرس شمالی اهمیت دارد؟

چرا خرید ملک در قبرس شمالی اهمیت دارد؟

مقدمهبا خرید ملک در قبرس شمالی می‌ توانید مالکیت ملک در این منطقه را به دست آورید. قبرس شمالی به عنوان یک منطقه جداگانه با ...

مناطق گردشگری اصفهان

آبشارهای تنگه تامرادی:

آبشارهای تنگه تامرادی یکی از مناطق گردشگری اطراف اصفهان  می باشد.

برای داشتن یک روز پراز هیجان و به یاد ماندنی می توانید تور یک روزه اطراف اصفهان آبشارهای تنگه تامرادی را انتخاب کنید.

آبشار تنگ تامرادی:

این آبشار در فاصله 55 کیلومتری از شهر یاسوج،پایتخت طبیعت ایران و در مسیر جاده یاسوج به گچساران واقع شده که ارتفاع این آّشار بیش از 15 متر می رسد، که هر ساله با گرم شدن هوا پذیرای گردشگران زیادی از سراسر کشور است.

وجود چهار آبشار با ارتفاع 8 تا 10 متری و حوضچه های آب در مسیر آب زلال و بسیار خنک این آبشار و همچنین وجود غارهایی که آب از دل آن می گذرد وآب مداوم از سقف آنان چکه میکند باعث شده است که هرچه بیشتر بر جذابیت و خاص بودن آن بیفزاید.

طبیعت زیبا و جنگل بلوط اطراف این آبشار، زیبای خاصی به این منطقه بخشیده به گونه ایی که هر ساله گردشگران زیادی از سراسر کشور از این منطقه گردشگری دیدن می کنند.

این آبشار از اطراف به کوههای زرآور  وساور محدود می گردد و از سطح دریا 1400 متر ارتفاع دارد وتحت تأثیر اقلیم معتدل ومرطوب، آب وهوای آن در فصول بهار و تابستان مطبوع و دلپذیر و در فصل زمستان سرد است.

گفتنی است بیشترین حضور گردشگران به آبشار تنگ تامرادی در فصل تابستان و همزمان با گرمی هوا صورت می گیرد.

تور یک روزه اطراف اصفهان-تنگه تامرادی

 این تور گردشگری  یک روزه اصفهان و همچنین تورهای یک روزه کویر اصفهان توسط شرکت گردشگری پرشیا سفر اجرا می گردد.

و اما چگونگی اجرا شدن تور تنگه تامرادی توسط شرکت پرشیا سفر:

پس از حرکت به سمت یاسوج برنامه معارفه،موسیقی شاد، مسابقه و… داریم(البته طبق زمانبندی خاص خودش که بعد ازآن استراحت شبانه یادت نره،فرداش کلی برنامه های مهیج داریم)

دیگه صبح شده و بعد از چند ساعت در راه بودن در بین رشته کوههای زاگرس با طبیعت زیبا با پوشش گیاهی درختان بلوط هستیم و پذیرایی دلچسب صبحانه را داریم.

لازم به ذکره این برنامه مناسب دوستانی است که توانایی جسمانی خوبی دارند چون در بین راه هم پله داریم هم در آب رفتن و آبتنی و برنامه های مهیج.

آبشارهای زیبا هم یکی پس از دیگری هستن (دوربین عکسای و لباس اضافه جهت آبتنی فراموش نشه)

آخرین آبشار با وجود حوضچه ایی هست که واقعا دیدنی ولذت آبتنی در اون می چسبه( پیشنهاد میکنم که بیای و با چشمان خودت ببینی تا باورت بشه تجربه خوبیه)

بعد از مدتی استراحت و صرف ناهار در کنار این آبشارهای زیبا دیگه وقت رفتن و خداحافظی با طبیعت سرسبز و زنده تامرادی هست (بالاخره بایستی برگشت به خانه وکاشانه خود)

در بین راه برگشت در تور یک روزه  اطراف اصفهان وچند روزه اطراف اصفهان هم پذیرایی جهت شما مسافرین و طبیعت گردان خوبم همراه با برنامه ها و موسیقی شاد را داریم.

یادت باشه ،بودن در جمع خانواده یادمان تو این تور با دوستان خوب و سرحال و شاد فقط خاطره می سازه و لحظات به یادماندنی پس قرارمون توی این تاریخ یادت نره 

تور اطراف اصفهان -آبشار تنگه تامرادی

تور اطراف اصفهان -تنگه تامرادی

مطالب مرتبط :

پاسخ دهید