1
محل تبلیغ شما
1
محل تبلیغ شما

تازه های همه بخش ها

برو بریم »
مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

اسید فسفریک یکی از اسید های معدنی است که به دلیل داشتن ویژگی های مختلف در بسیاری از محصولات غذایی یا صنعتی مورد استفاده قرار ...
  • آلوورا راه دیگر برای روشن کردن پوست استفاده از ژل آلوورا است، ۲ بار در روز صبح و شب استفاده کنید به سفید کردن پوست و رطوبت پوست کمک می کند همچنین به عنوان یک خنک کننده پوست اثر شگفت انگیزی در جلوگیری از خارش پوست دارد.
    کمی پرتغال خشک شده رو به صورت پودر در بیارین، کمی هم کشک خشک بردارین و خورد کنین یا آسیاب کنین کمی آب با دمای معمولی به اون اضافه کنین، خمیر حاصل رو بر روی صورت و گردنتون قرار بدین و کمتر از 10 دقیقه با آب سرد بشورین. ممکنه کمی احساس سوزش در ابتدای شستشو داشته باشین ولی این ترفند اثرات خودش رو به خوبی براتون به نمایش خواهد گذاشت.
  • رزان ترین و آسان ترین روش تهیه ی یک سفید کننده ی پوست این است که پوست خشک شده ی پرتقال را پودر کنید و با مقداری کشک مخلوط کرده و روی صورت و دیگر قسمت های بدن که مایل هستید، قرار دهید. دست کم ۱۰ دقیقه بگذارید به این صورت بماند و سپس آن را بشویید.
  •  سفیده تخم مرغ علاوه براینکه پوست شما را سفید می کند, برای ازبین بردن جوش های صورت هم موثر است. یک عدد سفیده تخم مرغ را خوب هم بزنید تا شبیه کف شود. سپس آن را روی پوست تان بمالید و حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه با خیال راحت دراز بکشید. بعد پوست تان را با آب ولرم بشویید و در آخر کمی آب خنک روی صورت تان بریزید. می بینید که بعد از چند روز پوست تان کاملا تغییر می کند.
مطالب مرتبط :

پاسخ دهید