2
محل تبلیغ شما
محل تبلیغ شما

تازه های آرایش و زیبایی

برو بریم »
سیر تا پیاز کراتین مو

سیر تا پیاز کراتین مو

کراتین مو یک روش درمانی است که با استفاده از موادی حاوی کراتین، موهای فر، مجعد و وز را به موهای صاف و لخت تبدیل ...

آب زیادی بنوشید:
در طول روز آب زیادی بنوشید. با این کار سموم بدن دفع و پوست شما شاداب‌تر می‌شود. در ضمن آب انعطاف‌پذیری پوست را افزایش می‌دهد و چین و چروک‌ها کاهش می‌یابد. گاهی اوقات مقداری پنبه را در آب نسبتا سرد فرو برده و به زیر چشم خود به آرامی ضربه بزنید.

از آب خیار استفاده کنید:
آب خیار تاثیر زیادی در رفع چین و چروک‌های زیر چشم دارد و تیرگی زیر چشم را نیز کاهش می‌دهد. شما می‌توانید یک خیار را ورقه ورقه کرده و آن را به مدت ۱۰-۱۵ دقیقه روی سطح چشم‌های‌تان قرار دهید یا اینکه مقداری آب خیار تهیه کرده و پنبه را به آن آغشته کنید و به پوست یا زیر چشم‌ها به آرامی ضربه بزنید و نیم ساعت بعد صورت خود را بشویید.

درمان با تخم‌مرغ:
تخم‌مرغ همواره یکی از بهترین و موثرترین راه‌ها برای درمان انواع مشکلات پوستی است. سفیده تخم‌مرغ را زیر چشم‌‌های خود بمالید و چند هفته پیاپی هر روز این کار را انجام دهید تا به نتایج شگفت‌انگیز آن دست یابید.

ماساژ:
ماساژ دادن یکی از بهترین راه‌ها برای از بین بردن چین و چروک‌های سطح پوست است. با استفاده از یک لوسیون یا کرم مرطوب‌کننده، پوست زیر و اطراف چشم‌های خود را ماساژ دهید (می‌توانید از کرم شیر نیز استفاده کنید).

انتخاب روغن‌ها:
استفاده از روغن‌های مختلف، یکی دیگر از روش‌های کاهش چین و چروک‌هاست. روغن بادام، روغن کرچک، روغن زیتون، روغن نارگیل و روغن ویتامین E، تاثیر زیادی در رفع چین و چروک‌های زیر چشم دارند. مقداری روغن را با انگشت خود به زیر چشم‌ها ضربه بزنید و شروع به ماساژ پوست خود کنید.

میوه بخورید:
یکی دیگر از موثرترین روش‌ها برای رهایی از چین و چروک‌های زیر چشم، خوردن میوه است. آناناس و آب سیب باعث کاهش چین و چروک‌های می‌شوند. می‌توانید مقداری آناناس را روی قسمت‌های مختلف پوست صورت خود قرار دهید و بعد از ۲۰ دقیقه آن را بشویید. انگور نیز این خطوط را محو می‌کند. انگور سبز بدون دانه را از وسط نصف کرده و روی چین و چروک‌های زیر چشم بمالید.

استفاده از پماد آد چشمی:

برای زنانی که نسبت به شفافیت و سلامتی پوست خود اهمیت قائل‌اند استفاده از این ویتامین به صورت کرم در طول شب و به شدت توصیه می‌شود.

 

مطالب مرتبط :

پاسخ دهید