2
محل تبلیغ شما
محل تبلیغ شما

تازه های آرایش و زیبایی

برو بریم »
سیر تا پیاز کراتین مو

سیر تا پیاز کراتین مو

کراتین مو یک روش درمانی است که با استفاده از موادی حاوی کراتین، موهای فر، مجعد و وز را به موهای صاف و لخت تبدیل ...

 برداشتن موهای زائد صورت، موها از جای خود کنده می شوند و ضربه هایی به پوست وارد می شود که عامل ایجاد التهاب و قرمزی پوست و حتی خارش پوست پس از اصلاح است. البته پوستهای مختلف عکس العملهای متفاوتی نشان می دهند. جوشهای پوستی پس از اصلاح نیز به خاطر عوامل میکروبی است که در حین برداشتن موها، وارد پوست شده و باعث جوش زدن پوست می شوند.بنابراین باید مراقبت از پوست بعد از اصلاح صورت خود کاری انجام دهید.

بهتر است پس از اصلاح کمی صبر کنید تا التهاب پوست از بین برود، سپس پوست خود را ضدعفونی و تمیز کنید. برای اینکار می توانید از ماسکهای طبیعی خنک کننده و پاک کننده استفاده کنید.

1-ژل آلوئه ورا

2-ماسک لیموترش و عسل 

3-ماسک شیر 

4عسل

5-جوش شیرین

6خیار

یک خیار متوسط را به همراه ۱۰۰ گرم نعناع داخل مخلوط کن ریخته ومخلوط نمایید تا خمیر یک دستی حاصل گردد.این معجون را به پوست خود مالیده و پس از ۲۰ دقیقه پوست خود را شستشو دهید.

7ماسک خاک رس

تخصصی ترین ماسک برای پاکـسازی حرفه ای پوستهای چرب  ماسک خاک رس میباشد این ماسک با کنترل چربی و همچنین با دارا بودن مواد آنتی باکتریال از بوجود آمدن جوش ها جلوگیری می کند.این ماسک از الـــتهاب و قرمزی پوست جلوگیری کرده و باعث شفافیت و زیبایی و جذاب شدن پوست می گردد.

مطالب مرتبط :

پاسخ دهید