2
محل تبلیغ شما
محل تبلیغ شما

تازه های آرایش و زیبایی

برو بریم »
سیر تا پیاز کراتین مو

سیر تا پیاز کراتین مو

کراتین مو یک روش درمانی است که با استفاده از موادی حاوی کراتین، موهای فر، مجعد و وز را به موهای صاف و لخت تبدیل ...

 

تجربه نشان داده است کسانی که زیاد از کرمهای آرایشی استفاده میکنند بطوریکه کرم پودر یا پن کک ویا سایر مواد آرایشی در تمامی ساعات روز روی پوستشان است ،در دراز مدت منافذ پوستشان بازتر میشود .لذا به کسانی که بطور ذاتی منافذ بازتری دارند خصوصا اگر پوست خیلی چرب هم دارند توصیه میشود اگر کرم پودر یا پن کک هم استفاده میکنند از نوع مناسب و سازگار با پوستشان آنهم بطور موقت وبرای ساعات محدودی باشد نه اینکه صبح تا شب یا روزی چند بار از این مواد آرایشی استفاده کنند.

گلاب :
یکی از بهترین تونر ها برای پوست است .گلاب هم برای پاکسازی منافذ و جمع کردن انها و هم برای کنترل اکنه و پوست چرب موثر است .ابتدا صورت خود را بشویید و سپس کمی گلاب بر روی پوست صورتتان بمالید. بعد از ان لازم نیست صورتتان را بشویید.

لیمو :
خاصیت اسیدی لیمو سبب بسته شدن منافذ پوست می شود. به کمک آبلیمو و سفیده تخم مرغ یک ماسک برای بسته شدن منافذ پوست بسازید و به مدت 15 دقیقه روی پوست خود بگذارید و سپس آبکشی کنید. وقتی هفته ای دو بار از این ماسک استفاده کنید نتیجه خوبی می گیرید. برای بهتر شدن اثر آن بعد از بخور دادن صورت از ان استفاده کنید. روش دوم این است که چند قطره آبلیمو را با آب ترکیب کرده و پوست خود را با آن بشویید و سپس آبکشی کنید.

ماسک جوانه گندم: این ماسک نه تنها تاثیر مثبت در رفع منافذ باز پوست داشته بلکه در روشن و شفاف کردن پوست صورت موثر است . برای تهیه این ماسک نیاز به جوانه گندم یا همان گندم جوانه زده که پس از خشک کردن آن را به صورت پودر در بسیاری عطاری ها ارائه می کنند دارید، ابتدا یک قاشق غذاخوری پودر جوانه گندم را با کمی شیر مخلوط کرده ابتدا پوست را با استفاده از لیف و صابون شستشو و مخلوط بدست آمده را روی پوست بصورت حرکت چرخشی ماساژ داده  وس از گذشت زمان ۱۰ تا ۱۵ دقیقه با آب ولرم بشویید.

بخور : معمولاً یکی از روشهای کاربردی برای درمان و از بین بردن جوشهای سر سیاه و همچنین بستن منافذ پوست استفاده از بخور است که همیشه در دسترس بوده و کارایی لازم را دارد، ابتدا پوست صورت را با آب و صابون و با استفاده از لیف شستشو کرده و در ظرفی که امکان بخور درآن وجود داشته باشد آب را جوش آورده، زمانی که آب جوش آمد، ظرف را از روی اجاق گاز بردارید سپس با استفاده از پوششی برای قرار دادن روی سر ، پوست صورت خود را بخوبی در زمانی بین ۳ تا ۵ دقیقه بخور دهید. در ادامه می توان با استفاده از ماسکهایی که معرفی خواهیم کرد پوششی از ماسک پس از بخور روی صورت قرار داده و تاثیر بخور و استفاده از ماسک را در بسته شدن منافذ به خوبی مشاهده کنید.

 

مطالب مرتبط :

پاسخ دهید