26

بهترین آتلیه اصفهان کجاست ؟چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟!

یکی از بهترین و خاطره انگیزترین مراسمات ،جشن عروسی است که برای آن همه ی زوج ها به دنبال بهترین آتلیه عروس می باشند.

آتلیه اصفهان

چندین نکته مهم در مورد اتنخاب آتلیه عروس:

اگر خانواده مذهبی هستید بایدبه چند نکته دقت کنید اول اینکه فیلم بردار و عکاس عروس ،خانم باشد و مورد بعدی از باغ های اختصصاصی جهت عکاسی استفاده کنید ،زیرا در باغ های آتلیه که عمومی است همزمان با شما چندین چندین عروس وداماد و اکیپ های همراهشان در باغ حضور دارند به همین دلیل باغ های اختصصاصی این مزیت را دارد که شما همراه عکاس خانم که همراهتان است تنها در باغ می باشید.

 نکته ی مهم دیگری که وجود دارد سعی کنید باغی را انتخاب کنید که از رنگ های متنوع و خاص در آن کار شده و باغ زیبا و جذابی باشد زیرا در زیبایی عکس های شما بسیار موثر است .

مورد مهم بعدی ،حواستان به این موضوع باشد که آتلیه مجهز به سیستم نورپردازی باشد.

در انتخاب آتلیه موضوع مهمی که باید به آن توجه داشته باشید حرفه عکاسی و ادیت عکس ها می باشد .قبل از انتخاب آتلیه با عکاس خود صحبت کنید و از او بخواهید عکس های قبلی خود را قبل از ادیت و رتوش و بعد از آن نشان دهد و به رتوش عکس ،بک گراند ،محیط عکاسی و… توجه کنید .

به نورپردازی عکس ها دقت کنید ،توجه کنید که عکس ها نورپردازی مصنوعی نشده باشد.

فیلم خوب و کیلیپ اسپرت ،تنها نیازمند دوربین حرفه ای نیست که فقط قیمت را بالا می برد ،علاوه بر دوربین خوب ،نیازبه یک فیلم بردار و عکاس حرفه ای و با تجربه و همچنین یک فیلم نامه مناسب دارید.

باید در روز تکرار نشدنی خود ،تمامی حس ها مانند خنده ، گریه و… را طبیعی نشان دهید .

به سابقه کاری آتلیه خود دقت کنید زیرا تجربه بی تاثیر نیست .

فیلم بردار انتخاب شده باید طوری باشد که عروس و داماد با آنها احساس راحتی کنندو مثلا هنگام بوسیدن یکدیگر راحت باشند و عکس و فیلم آنها طبیعی شود .

تمامی نکات گفته شده در مقاله بالا در آتلیه سها ،بهترین آتلیه عروس اصفهان رعایت شده می توانید با مراجعه به سایت و یا حضوری خودتان ببینید .

آتلیه اصفهان

 

مطالب مرتبط :

پاسخ دهید