9
محل تبلیغ شما
محل تبلیغ شما

تازه های آموزش انواع غذاها

برو بریم »
لوازم مورد نیاز برای راه اندازی مجموعه نان فانتزی

لوازم مورد نیاز برای راه اندازی مجموعه نان فانتزی

مقدمهیکی از فراورده های غذایی که همیشه بر سر سفره هر ایرانی قابل مشاهده است، نان می‌ باشد. نان فانتزی را برای غذا هایی مثل ...

نکاتی در مورد داشتن یک کافی شاپ خوب :

آموزش کافی شاپ

1.اولین نکته و مهم ترین آن ،منوی کافی شاپ است .

یک کافی شاپ برای اینکه محبوب شود و در میان مردم یک شهر جا بیفتد نیاز دارد که منوی متنوع و در عین حال خوشمزه وخوش طعم داشته باشد.

برای احداث و ایجاد یک کافی شاپ در ابتدا باید دوره آموزش کافی شاپ را گذرانده باشیم .

در چند سال اخیر با پیشرفت اینترنت در زندگی ها و همه گیره شدن وب و اینترنت می توان تمام کارهای یک کافی شاپ را از طریق وب سایت ها انجام داد .

سایت های آموزش کافی شاپ در داشتن یک منوی خوب کمک زیادی به کسانی می کند که در حال تاسیس یک کافی شاپ هستند و وقت زیادی برای گذراندن دوره های آموزش کافی شاپ در کلاس های بیرون را ندارند.

2.مورد دوم ظاهر و معماری کافی شاپ است .

ظاهر و آن چیزی که از بیرون دیده می شود باعث جذب مشتری می شود .اگر ظاهر بیرونی جذابی نداشته باشید حتی با وجود منوهای متنوع و یا قیمت مناسب مشتری زیادی جذب نمی کنید.

این روزها مردم ظاهر بین شده اند و ما باید طبق این قاعده دکوراسیون جذابی داشته باشیم .

یکی از فاکتورهای اصلی و مهم در طراحی دکوراسیون کافی شاپ ها و رستوران ها خلاقیت و نوآوری است.

معماری زیبا باعث می شود مشتری به داخل کافی شاپ جذب شود و نیز محیط زیبا حس دلچسبی به مشتری می دهد که این باعث می شود این محیط در ذهن شان ثبت شود و راهی باشد برای ورود مجددشان به کافه .

مردم این روزها به دلیل گذراندن ساعات طولانی در محل کار و منزل و تکراری شدن محیط خانه تمایل دارند که ساعاتی را در محلی با دیزاین و دکوراسیون متفاوت بگذرانند که این باعث آرامش آن ها می شود .

دکوراسیون متفاوت و خلاقانه همانطور که هزینه زیادی برای ساخت آن صرف می شود ولی باعث جذب مشتری می شود و سود آن چندین برابر می شود.

آموزش کافی شاپ

3.مورد سوم ،برخورد کارکنان است که موضوع پر اهمیتی است و باید به آن توجه ویژه ای داشت .

دکوراسیون زیبا هرچند مشتریانی را جذب می کند و منوی متنوع  کافی شاپ  تاثیر زیادی دارد ولی اگر رفتار و طرز برخورد کارکنان کافی شاپ خوب نباشد مشتری که با صرف این همه هزینه جذب شده دیگر به کافی شاپ شما نمی آید.

4.مورد چهارم مبلمان و میز و صندلی هایی است که استفاده می کنید .اگر صندلی راحتی داشته باشید حتما مشتریان مجددا به کافی شاپ شما می آیند چرا که احساس راحتی می کنند.

5.مورد پنجم ، فضای آرامش بخشی با پخش موزیک لایت ایجاد کنید ،که بی تاثیر در جذب مشتری نیست .

آموزش کافی شاپ

مطالب مرتبط :

پاسخ دهید