57
محل تبلیغ شما
57
محل تبلیغ شما

 

امروزه با افزایش حضور اینترنت و وب در زندگی مردم باعث شده که حضور در اینترنت برای تمامی تجارت ها ، شرکت ها و موسسات و حتی مردم های عادی امری ضروری شود .چرا که برای موفقیت در کسب و کار و تجارت بایدرقابت کرد و حضور در اینترنت و داشتن یک وب سایت خوب راه ساده ای برای موفق شدن و رقابت است .

برخی بر این باورند که تنها داشتن یک سایت با محتوای کامل و جامع می تواند باعث رونق کسب و کارشان شود ولی در اشتباهند چرا که باید این سایت ایجاد شده دیده شود یعنی به عبارت دیگر سایت بهینه سازی شود .

2

شما باید به دنبال این باشید که در جستجوی گوگل در صفحه اول قرار گیرید و رتبه خوبی در گوگل به دست آورید زیرا کاربران برای دستیابی به کالا و خدمات و… از طریق موتورهای جستجو کلمات مرتبط به آن را سرچ می کنند ،به همین دلیل علاوه بر سایت خوب ،بهینه سازی سایت اهمیت زیادی دارد .

از نظر گوگل موارد زیادی باید رعایت شود تا یک سایت در صفحه اول قرار گیرد از جمله موارد مهم عبارت است از :

سرعت لود یک سایت تاثیر جدی در سئو سایت دارد این مورد به تنهایی می تواند خلل جدی در بهینه سازی سایت ایجاد کند بطوری که حتی اگر یک سایت از نظر محتوایی عالی باشد ولی سرعت لود آن خوب نباشد از نظر گوگل سایت بهینه ای شناخته نمی شود.

-مورددوم Title  و description می باشد که باید در انتخاب آن ها دقت کرد .

تصاویر سایت در بهینه سازی سایت جایگاه ویژه ای دارد.

محتوای سایت نیز در سئو سایت تاثیر بسزایی دارد.باید مطالب مرتبط و محتوای کامل و جامعی برای سایت قرار داده شود .

-هر سایتی برای قرارگیری در رتبه های خوب بایدتمامی استانداردها را رعایت کرده باشد .

برای داشتن تمامی موارد بالا بایدشرکت طراحی سایت معتبر و با سابقه ای را پیدا کنید تا بتوانید به کسب و کار خود رونق دهید .

کلمات کلیدی که انتخاب می کنید خیلی مهم است ،مثلا برای شرکت طراحی سایت در اصفهان ،کلمات سئو سایت در اصفهان ،بهینه سازی سایت دراصفهان و طراحی سایت در اصفهان جز کلمات اصلی و اول سایت هستند.

11

و حرف آخر :برای داشتن یک کسب و کار و تجارت خوب و موفق به دنبال شرکت طراحی سایت قوی و همچنین بهینه سازی سایت تان باشید.

مطالب مرتبط :

پاسخ دهید