97
محل تبلیغ شما
محل تبلیغ شما

تازه های کامپیوتر و اینترنت

برو بریم »
10 زن سئوکار برتر ایران: زنانی که نقش برجسته‌ای در دنیای سئو دارند!

10 زن سئوکار برتر ایران: زنانی که نقش برجسته‌ای در دنیای سئو دارند!

در دورانی که دیجیتال مارکتینگ به عنوان قطب اصلی ارتباطات جهانی مطرحه، زنان با هوش و تخصص در دنیای سئو، جایگاه خود را به خوبی ...

هارد Adata

هارد دیسک های اکسترنال حافظه هایی با ظرفیت بالا هستند که امروزه جایگزین مناسبی برای سی دی ها و دی وی دی ها هستند.

سی دی و دی وی دی پس از مدت خراب شده و دیگر قابل استفاده نیستند در نتیجه داشتن یک هارد اکسترنال برای ذخیره اطلاعات لازم و ضروری است.

برند های مختلفی در زمینه هارد اکسترنال فعالیت دارند.سابقه فعالیت شرکت  ADATA  در زمینه هارد اکسترنال بیش از سایر شرکت ها میباشد .

هارد های اکسترنال این شرکت ( هارد ADATA ) در 14 مدل مختلف تولید می شود که شامل هارد های ساده ،ضد ضربه ، ضد ضربه و ضد آب ،هارد مخصوص سیستم مک ، هارد های سازگار با انواع تلویزیون و هارد های آداپتور دار میباشد .

هارد های ضد ضربه و ضد آب بر اساس استاندارهای جهانی هستند .

بهترین و کامل ترین هارد ADATA  در بازار ایران هارد HD720 است .

هارد ADATA مدل HD720 تا ارتفاع 1.8 متر ضد ضربه و تا عمق 2 متر به مدت 2ساعت ضد آب و بر اساس استاندارد IP68 ضد گرد و غبار است . این هارد مجهز به سنسور G-Shock نیز میباشد .

سنسور G-SHOCK فناوری انحصاری ADATA است که از اطلاعات شما در برابر شوک ها ناگهانی به صورت خودکار محافظت میکند.

جدید ترین و مقرون به صرفه ترین هارد ADATA  مدل HD700 است .

این هارد تا ارتفاع 1.22 متر ضدضربه و بر اساس استاندارد IP56 ضد آب و ضد گرد و غبار است .

هارد اکسترنال ADATA دارای 3 سال گارانتی تعویض شرکت آونگ و یکسال گارانتی بازیابی اطلاعات هستند.

هارد adata

فلش PNY

حافظه های فلش عموما برای ذخیره سازی اطلاعات استفاده می شود .از فلش ها میتوان برای کار های متعدد دیگری مانند : اجرای نسخه های پرتابل برنامه های مختلف ، راه اندازی سیستم عامل ، اتصال به شبکه های بی سیم  ، مدیریت انتقال اطلاعات و … استفاده کرد .

PNY یک شرکت تولید کننده آمریکایی است که محصولات آن در تایوان تولید می شود. فلش  PNY در ظرفیت های متفاوت و مدل های مختلف در بازار موجود میباشند. فلش های این برند شامل فلش های فلزی در اندازه های مختلف ، فلش های ضد ضربه و ضد آب و فلش های فانتزی میباشد.

فلش ها در سرعت های USB 2.0 و USB 3.0 عرضه میشوند .

شما میتوانید فلش PNY را با گارانتی مادام العمر تهیه کنید .این شرکت فلش های سازگار با تلفن همراه (OTG) را برای گوشی های اندروید و آی او اس در سرعت های USB 2.0 و USB 3.0تهیه و وارد بازار کرده است.

فلش pny

فلش HP

از فلش ها برای ذخیره اطلاعات مختلف ، جهت اتصال به دستگاه ها برای ضبط برنامه ها و … استفاده می شود . بر اساس تجربه کاری فلش HP بهترین گزینه برای ضبط برنامه و اتصال به تلویزیون ها هستند.فلش های HP درطرح ها و اندازه های مختلف تولید و راهی بازار می شوند.

شما می توانید فلش HP را با بدنه فلزی در سایزهای مختلف و یا با بدنه سیلیکونی (ضد ضربه و ضد آب ) تهیه کنید . فلش های فلزی این برند در اندازه های مختلف تولید میشوند کوچکترین آنها مدل V222w است که بهترین گزینه برای استفاده در خودرو است. فلش های فلزی بزرگتر این برند دارای طراحی خاصی هستند تا شما بتوانید آن را به راحتی به سرکلیدی ، کیف و … متصل کنید و همیشه همراه خود داشته باشید که شامل مدل های V285w و V250w است .

این شرکت فلش های OTG با بدنه فلزی و در سایز مناسب و قابل حمل را نیز وارد بازار کرده است . فلش HP در ایران دارای گارانتی مادام العمر هستند.

فلش hp

فلش ADATA

فلش ADATA در طرح ها و اندازه های مختلف تولید و راهی بازار میشوند . این فلش ها در سرعت های 2.0 و 3.0 در بازار موجود میباشند . مدل UD310 کوچکترین فلش این شرکت است . در واقع دارای طراحی مینیاتوری است . این فلش ضد آب و ضربه نیز هست . مدل C008 فلش ADATA دارای طراحی کشویی است و به دلیل اندازه بزرگ بهترین گزینه جهت کاربری اداری و تبلیغات است . مدل UC330 این شرکت یک فلش دو طرفه جهت اتصال به گوشی و کامپیوتر است . (OTG) این فلش اندازه و طراحی مناسبی دارد و ه راحتی قابل حمل است . UC330 در برابر گرد و غبار نیز مقاوم است . UV140 یک فلش با سرعت USB 3.0 است . طراحی کاربردی به شک گیره کاغذ ظاهر مناسبی به این فلش داده است و دارای محل اتصال بند نیز میباشد.

جدید ترین مدل این شرکت فلش UV210 است UV210 فلزی است و طراحی خاص و منحصر بفردی دارد.

فلش adata

فروشگاه لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل سیپاس

آدرس: اصفهان – فلکه احمد آباد – ابتدای خیابان جی – طبقه فوقانی بانک مهر اقتصاد

تلفن: 03132318623-4   و   03132282379

مطالب مرتبط :

پاسخ دهید