26

در این مقاله سعی خود را کردم که فواید و هر آنچه از محصولات ارگانیک می دانم را برای شما دوستان عزیزم بگویم .شاید وقتی این متن را بخوانید با خود فکر کنید چرا کسی که از مقاله و مقاله نویسی بهره ای نبرده دست به قلم شده ؟!!

ولی بعد از کمی دقیق شدن ، فکر کردن و فکر کردن متوجه این شوید که حتما نویسنده قصد آگاه کردن ما را داشته و شاید یک شهروند دلسوز و یا ….!!!

بگذریم از این ها ،می خواهم هر چه زودتر حرف اصلی خود را بازگو کنم چرا که زمان در حال گذر است و عمر گران…

اول به طور کلی محصولات ارگانیک را معرفی می کنم .طبق تحقیقات محققان اصلی ترین دلیل و یا ریشه بیماری ها برمیگردد به مصرف غذاها و نوع تغذیه افراد ، بر همین اساس من نیز به عنوان یک هم نوع میخواهم با این مقاله نقشی در سلامتی افراد کشورم داشته باشم .

اما شاید به یکی از انسان های عادی گفته شود که محصولات ارگانیک را جایگزین غذاهای مصرفی روز خود کن تعجب کند و اصلا متوجه حرف شما نشود .به همین دلیل ابتدا توضیح کوتاهی راجع به محصولات ارگانیک می دهم.محصولات ارگانیک به محصولاتی گفته می شود که از هیچ نوع ماده شیمیایی ،از کود گرفته تا آب و همه و همه در آن استفاده نمی شود و همه مواد رسیده به آن مواد طبیعی و سالم است.

به طور خلاصه و عامیانه اینکه مواد طبیعی به دور از هر گونه آلودگی شیمیایی است حتی خاکی که در آن محصول کشت می شود چند سالی است که از آب فاضلاب تغذیه نکرده است و….

این نوع محصولات از سالم ترین و مغذی ترین مواد برای انسان ها هستند.این روزها در بیشتر کشورهای اروپایی و برخی کشور های آسیایی مانند ژاپن ، این نوع محصولات را در تمامی فروشگاه ها در دسترس عموم قرار دادند تا سلامت را به تک تک افراد جامعه بدهند.

فواید محصولات ارگانیک را دست کم نگیرید ، این محصولات مهم تر از همه ی اثرات ،سلامت جسم و روح شما را تضمین می کند .

من به شما سرای سلامت را همراه با انواع محصولات سلامتی معرفی می کنم تا شاید سهم کوچکی در سلامتی نسل های آینده ایفا کرده باشم.

محصولات ارگانیک

فروشگاه سرای سلامت عرضه کننده  انواع محصولات سلامتی شامل :

-مواد غذایی طبیعی و ارگانیک ؛

-مکمل های غذایی طبیعی ؛

-داروهای گیاهی طبیعی ؛

-شوینده های طبیعی که برای محیط زیست و سلامت انسانها نه تنها مضر نیستند بلکه بسیار فایده مند هستند ، مثل مایع ظرفشویی و لباسشویی (دستی و ماشینی) ، صابون و شامپوهای طبیعی و ارگانیک ؛

-لوازم آرایشی و بهداشتی طبیعی ؛

-انواع چای ، قهوه ، دمنوش گیاهی طبیعی ؛

-عسل های طبیعی و ارگانیک و محصولات مربوط به عسل (رویال ژلی ، بی پولن و بی پروپولیس) ؛

-گیاهان دارویی ؛

-ظروف طبیعی و موافق با سلامت انسانها و سایر محصولات طبیعی عرضه می کنیم .

اگر دنبال چاقی و لاغری هستید از راهش وارد شوید طوری که به سلامتی شما لطمه ای وارد نشود .پکیج لاغری ای که به شما معرفی می کنم تمامی موادی که بدن شما به آن نیاز دارد را در خود جای داده ،پکیج لاغری هلثی پلاس و یا اگر از مشکلات جنسی رنج میبرید و نیاز به تقویت قوای جنسی دارید مکمل افزایش میل جنسی با بهترین مواد سازنده و ارگانیک رابه شما معرفی می کنم تا با آن ها سلامت را دوباره به دست آورید و شادی را به خانه شما هدیه می دهیم .محصولات سرای سلامتی همانند اسم آن سلامتی شما را تضمین می کند.در این جا نام برخی از محصولات را می آورم  که اگر شما دوستان نیاز به آن داشتید می توانید اطلاعات بیشتر را در وب سایت سرای سلامتی ببینید.

قهوه معجون گیاهی ،کپسول بره موم ،قرص پروپولس ،بسته های تخم های گیاهی ،کپسول پرونزا ، رویال ژلی و…

این ها همه سرشار از ترکیبات مفید و ارگانیک هستند که برای سلامتی شما تاثیر دارد و می توانید به طوردقیق نوع ترکیبات سازنده ،طریقه ساخت و مصرف ،ویژگی ها و… را ببینید و در همان جا تنها با یک کیلیک خریداری کنید.

از همه ی شما دوستانی که وقتی برای خواندن این مقاله گذاشتید ممنونم .

 

 

 

 

مطالب مرتبط :

پاسخ دهید