38

کابینت یکی از اصلی ترین اجزای موجود در آشپزخانه است .به طوری که با ورود به آشپزخانه اولینچیزی که به چشم می آید کابینت آشپزخانه است .

کابینت در انواع مختلف ساخته می شود علاوه بر این، کابینت های پیش ساخته ای وجود دارد که کمتر کسی در این سال های اخیر از این نوع کابینت ها خریداری کرده و اکثر کابینت های موجود در خانه ها، سفارشی است و بعد از انتخاب طرح و رنگ کابینت ،اندازه گیری می شود و به مرحله ساخت کابینت وارد می شود .

انواع کابینت اصفهان

با توجه به اینکه طرح و رنگ بندی کابینت با توجه به سلیقه مشتری می باشد ولی کابینت نیز مانند تمام وسایل دیگر در ساخت، یک قاعده ی کلی دارد که باید آن رعایت شود و این قاعده این است که کابینت باید طوری ساخته شود که فضایی برای رفت و آمد و پخت و پز در آشپزخانه است را اشغال نکند و همینطور از تمام فضاها بخصوص گوشه های آشپزخانه برای کابینت استفاده شود و جا برای اجاق گاز ،لباسشویی ،ظرفشویی و در صورت تمایل یخچال و فر و… در داخل کار در آورده شود.

همانطور که گفته شد در طراحی دکوراسیون آشپزخانه، کابینت از اصلی ترین اجزای موجود است که روی دکوراسیون و دیزاین آشپزخانه نقش مهمی را ایفا می کند و بر همین اساس باید در انتخاب آن دقت کرد و قبل از انتخاب نمونه کار های زیادی ببینید تا بتوانید آشپزخانه خود را با آن کابینت مد نظر خود تصور کنید.

به طور مثال با انتخاب کابینت سنتی آشپزخانه شما سبک سنتی و کلاسیک به خود میگیرد و همنطور با انتخاب کابینت مدرن آشپزخانه شما سبک مدرن به خود میگیرد.

کابینت ها را می توان به 2 نوع تقسیم کرد; کابینت مدرن و کلاسیک .

کابینت های کلاسیک بیشتر طرح دار هستند ،عمق زیاد و ارتفاع کمتری نسبت به کابینت های مدرن دارند و به آن ها کابینت فریم دار نیز می گویند زیرا چهارچوب آن ها مشخص است و دارای فریم است و همچنین دستگیره های آن ها طرح و نقش دار هستند ولی برعکس این نوع کابینت ها ،کابینت های مدرن می باشند  که ارتفاع زیاد و لاغر هستند و درهای صاف و تخت دارند و چهارچوب آن ها مشخص نیست .

اگر در شهر اصفهان زندگی می کنید و به دنبال بهترین نوع کابینت اصفهان می باشید و یا اینکه طرحی در ذهن خود دارید ولی نمونه ای از آن را مشاهده نکردید که سفارش دهید ،ما این کاررا برای شما انجام میدهیم ،بهترین کابینت سازی اصفهان با برترین mdf کار اصفهان تنها در گروه بروز چوب آماده خدمت رسانی به شما همشهریان گرامی می باشد.

با توجه به اینکه آشپزخانه قلب خانه است ،باید در طراحی دکوراسیون آن دقت کنید .کابینت یکی از اجزای اصلی هر آشپزخانه ای است که مهمترین نقش را در دکوراسیون دارد. گروه بروز چوب با داشتن تجربه چندین ساله در شهر اصفهان سابقه بسیار درخشانی در کابینت سازی اصفهان و همچنین اجرای کابینت اصفهان را دارا می باشد.

ویژگی های کلی کابینت آشپزخانه اصفهان گروه بروز چوب :

  • تنوع در رنگ
  • تنوع در طرح و مدل با توجه به جدیدترین متد روز دنیا
  • ساخت کابینت اصفهان با توجه به هر سلیقه ای
  • کیفیت بسیار بالا و طبق استاندارهای دنیا
  • قیمت بسیار مناسب با توجه به کیفیت و طرح و رنگ ارائه شده
  • تحویل در سریع ترین زمان ممکن
  • ارائه کار عرضه شده با ضمانت چند ساله
  • بهترین طراحی دکوراسیون اصفهان

 

مطالب مرتبط :

پاسخ دهید