38

یکی از دغدغه های افراد در طراحی داخلی ،طراحی اتاق خواب و چیدمان تخت خواب است .برای چیدمان اتاق خواب باید به چند نکته دقت کنید.

1-دیوار بالای تخت خواب صاف باشد و بدون هر پنجره ،شلف و طاقچه ای باشد.

2-اگر تخت خواب شما دونفره است باید تخت به گونه ای در اتاق قرار گیرد که از دو طرف تخت خواب راه برای رفت و آمد وجود داشته باشدولی اگر اتاق خواب شما کوچک باشد و چاره ای جز چسباندن تخت به دیوار نداشته باشید باید تختی را انتخاب کنید که پایین تخت لبه نداشته باشد و برای رفت و آمد مزاحم فرد دیگری که خواب است نشوید.

3-سعی کنید تخت را به گونه ای در اتاق قرار دهید تا روبروی در ورودی قرار نگیرد و رفت و آمد در بیرون از اتاق مزاحم خواب و استراحت شما نشود.

4-میز آرایش نباید رو به تخت خواب و همچنین پشت به نور باشد ،باید حواستان به نور میز آرایش باشد.

5-فرش اتاق خواب نیز باید به گونه ای باشد که رنگ آن با پرده و روتختی همخوانی داشته باشد و از رنگ های آرامش بخش در اتاق خواب استفاده کنید.

6-اگر اتاق خواب شما بزرگ است یک مبل برای استحراحت در گوشه پایین تخت قرار دهید.

اگر کلیه نکات بیان شده در بالا را رعایت کنید و به رنگ و نور اهمیت ویژه ای دهید اتاق خواب مناسبی خواهید داشت .

کار ساده تر برای طراحی اتاق خواب این است که طراحی آن را به یک طراح داخلی ماهر بسپارید .

گروه معماری طرح نو طراحی دکوراسیون اصفهان را به بهترین شکل و با قیمت مناسب برای شما انجام میدهد.

گروه معماری طرح نو با تیم متخصص و تحصیل کرده در زمینه طراحی داخلی اصفهان پروژه های بسیاری را در این شهر انجام داده اند که می توانید نمونه کار ها را در وب سایت طرح نو ببینید .

برخی از خدمات گروه معماری طرح نو :

طراحی نما اصفهان ،طراحی دکوراسیون داخلی اصفهان ،طراحی باغ اصفهان ،طراحی باغ و ویلا اصفهان ،طراحی دکور مغازه اصفهان ،طراحی آشپزخانه اصفهان ،طراحی داخلی مغازه اصفهان ،طراحی دوبلکس اصفهان ،طراحی پلان،بازسازی خانه اصفهان ،بازسازی ساختمان اصفهان ،طراحی معماری اصفهان ،پروانه ساختمان اصفهان و…..

مطالب مرتبط :

پاسخ دهید