16
محل تبلیغ شما
16
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار

برو بریم »
مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

اسید فسفریک یکی از اسید های معدنی است که به دلیل داشتن ویژگی های مختلف در بسیاری از محصولات غذایی یا صنعتی مورد استفاده قرار ...

انواع نبات

نبات ها انواع مختلفی دارند و فروش نبات همیشه رونق داشته است . تنوع در این محصول زیاد است از پرمصرف ترین نبات ها می توان نبات چوبی و نبات شاخه را نام برد در ادامه به معرفی و شرح هر یک به صورت جداگانه می پردازیم می پردازیم:

  1- نبات چوبی یا نبات چوب دار
این نوع نبات که ظاهر زیبا دارد و برای استفاده آسان از نبات در انتهای آن دسته چوبی قرار داده شده است که یکی از مزایای این محصول محسوب می شود که آن را برای پذیرایی از مهمانان و همچنین استفاده شخصی مناسب نموده است، این مدل از نبات پیشینه زیادی ندارد و از نبات های جدید و با توجه به نیازهای روز تولید می شود. تنوع این محصول در حال حاضر بسیار زیاد می باشد و در انواع طعم های مختلف اعم از نبات چوبی سفید ، نبات چوبی زعفرانی ، نبات چوبی طعم دار در انواع : نبات هل ، نبات دارچین ، نبات زنجبیل ، نبات چای ترش ، نبات چای سبز ، نبات گل گاوزبان ، نبات بابونه ، نبات آویشن ، نبات نعنایی و نبات لیموعمانی می باشد که در انواع گیاهی و زعفرانی این محصول عصاره و خواص گیاهان به نبات افزوده شده و نبات هم از لحاظ طعم و هم از لحاظ خاصیتی بهبود پیدا می کند.
2- نبات شاخه یا شاخه نبات
نبات شاخه که به شاخه نبات هم معروف می باشد نباتی با شاخه های بلند است و چوب ندارد این نوع از نبات هم در انواع سفید ، زعفرانی و گیاهی تولید می شود که انواع نبات شاخه زعفرانی و نبات شاخه سفید آن استفاده بیش تری دارد نبات شاخه قدمت بیش تری نسبت به نبات چوبی دارد.

انواع نبات

3- نبات دندانه
نبات دندانه همان نگین های نبات می باشد که به دلیل این که شکنندگی بالایی دارد در زمان بسته بندی خرد می شود و به خاطر این که حل شوندگی خوب آن بیش تر در مصارف خانگی و برای شیرین کردن چای و نوشیدنی های دیگر استفاده می شود از مزایای این نبات این است که نیازی به شکستن نداشته و همچنین نسبت به دو نوع ذکر شده چوبی و شاخه مرقون  به صرفه تر می باشد.

4- نبات تخته
این نوع از نبات تکه نبات‌هایی است که درجداره‌ و کف پاتیل‌ها تشکیل می‌شود و به خاطر غلظت زیاد شیره در کف پاتیل‌ها باعث می شود نبات به شکل تخته درآید.

5- نبات پودری یا خاکه نبات
نبات پودری یا خاکه نبات سفید یا زعفرانی و یا گیاهی می باشد که به شکل پودر درآمده و به خاطر خاصیت حل شوندگی بالا در موارد مختلف به جای شکر استفاده می شود.

6- نبات مایع یا شیره نبات
در واقع نبات مایع و شیره نبات دو نوع مختلف هستند ولی معمولا به جای هم به کار میروند و منظور هم یکی می باشد نبات مایع ، نباتی می باشد که به صورت مایع در آمده است و در انواع نبات مایع زعفرانی و نبات مایع گیاهی عرضه می شود که بسیار مناسب برای تهیه شربت زعفرانی و شربت های مختلف گیاهی می باشد.

در انتخاب نبات باید دقت کامل را داشته باشیم که از نبات طبیعی و استاندارد استفاده شود،

 انواع نبات

مطالب مرتبط :

پاسخ دهید