122
محل تبلیغ شما
122
محل تبلیغ شما

تازه های متفرقه

برو بریم »
فرآیند تولید قطعات لاستیکی

فرآیند تولید قطعات لاستیکی

شرکت لاستیک سازی سپید صنعت پیشرو در تولید سفارشی محصولات لاستیکی است.ما اجزای لاستیکی با عملکرد بالا را با یک فرآیند تولید دقیق ایجاد می کنیم.فرآیند تولید ...

سد لاستیکی یکی دیگر از سازه های دریایی سنگین است .سد لاستیکی فناوری نوینی است که از آن جهت به دام انداختن آب های جاری روی زمین بهره می برند. این سد ها برای جبران نقص های دریچه های فولادی و چوبی که با نیروی انسانی تنظیم می شد به وجود آمد.

سد لاستیکی در مقابل انواع دیگر دریچه های فولادی و چوبی دارای فوایدی می باشند، از جمله؛ مقاومت بیشتر در برابر سیل و ایجاد جریان رودخانه ای منظم تر، قابلیت تنظیم رسوب موجود در مسیر.

کاربرد های سد های لاستیکی در عصر امروز:

حفاظت از سد و ساحل، ذخیره آب بیشتر در سدها و در نتیجه تولید برق بیشتر، آلودگی کمتر محیط، ایجاد جاذبه های توریستی مثل شنا و قایق سواری، ایجاد مانع در مقابل ورود آب شور دریا به مناطق ساحلی.

 

سد لاستیکی

بخش های مختلف سدهای لاستیکی:

  • بدنه سد: بخش نوین سدهای لاستیکی بدنه آن می باشد که از اجزای لاستیک و نوع خاصی از الیاف تقویت کننده تشکیل می شود. بدنه سدهای لاستیکی قطعه قطعه بوده و مانند پازل به یکدیگر متصل می شوند. برای جلوگیری از آسیب بدنه در برابر عناصر مخاطره آمیز محیطی از مواد مقاومی چون کلروپرن (CR) و اتیلن پروپیلن مونومد استفاده می شود.
  • بستر سد و تجهیزات کنترل
  • سیستم تنطیم و بهره برداری

مزیت های جایگزینی سدهای لاستیکی از نظر هزینه و فایده: امکان به کاربری آنها در دهانه های نزدیک به 100 متر، عدم نیاز گسترده به نیروی انسانی جهت نگهداری و کنترل، هزینه های پایین تعمیرات به علت در دسترس بودن ابزارهای تعمیر، مقاوم در برابر سیل و زلزله، طراحی ساده ی سازه، تاسیس و بهره برداری در زمان کم

مطالب مرتبط :

پاسخ دهید