57
محل تبلیغ شما
57
محل تبلیغ شما

شست و شوی لباس با دست  به علت استفاده از مواد شوینده ایی که دارد بسیار به  دست ها اسیب می رساند و برای پوست مضر است .

در این مقاله سعی کرده ایم اشتباهات رایج ک هنگام شست و شو با دست وجود دارد را برای شما بیاوریم .

معمولا قبل از پر کردن سینک از اب و مایع شست و شو ، لباس را داخل آن قرار می دهید.
نباید لباس هایتان را قبل از اضافه کردن آب و مواد شوینده داخل  سینک قرار دهید..توصیه ما این است که ابتدا ظرف مورد نظر برای شست و شو را از اب و مایع شست و شو پر کنید و سپس لباس هایتان را داخل ظرف قرار دهید زیرا در صورتی که ابتدا لباس را در  ظرف مخصوص قرار دهید و بعد اب را روی آن بریزید باعث می شود نیروی اب به لباس شما اسیب برساند . هم چنین هنگامی که مواد شوینده به صورت مستتقیم روی لباس ریخته می شود باعث اسیب رساندن به لباس می شود. پس بهتراست ابتذا سینک مورد نظر را با اب  و مواد شوینده پر کنید ، سپس  لباس مورد نظرتان را داخل آن قرار دهید . در این حالت می توانید میزان مواد شوینده را متناسب با مقدار اب هماهنگ کنید .

معمولا لکه ها را چنگ می زنید.

 

معمولا شست و شوی لباس ها  و پارچه ها به صورت خشن باعث اسیب رسیدن به پارچه و لباس می شود . می توانید لکه ها را به ارامی و با  انگشت شست و شو دهید در مواردی که لباس بسیار کثیف است بهتر از مدت زمانی لباس را در اب و مایع شست و شو که از قبل تهیه کرده اید قرار دهید و سپس لباس مورد نظرتان را بشویید .

ابکشی لباس با شیر آب
شستن لباس های ظریف و نازک زیر شیر اب با فشار زیاد باعث اسیب رسیدن به لباس می شود . برای ابکشی لباس ها بهتر است ظرف مورد نظر برای اب کشی را از اب تمیز پر کرده و در آن ظرف آبکشی لباس ها را انجام دهید .

 

خشک کردن لباس

از بین بردن رطوبت با فشار دادن لباس
یکی از اششتباهات رایجی که هنگام لباس شستن و پهن کردن آن وجود دارد فشار دادن لباس با دست جهت گرفتن اب لباس است . بهتراست برای بهتر ماندن لباس و پارچه به خصوص اگر جنس لباس و پارچه ظربف هم باشد از فشرده نمودن لباس و پارچه جهت طول عمر بیشتر ان جلوگیری کنید .

اویزان کردن لباس
آویزان خشک کردن لباس یا پارچه باعث می شود که لباس حالت اولیه خود را از دست دهد به منظور از دست ندادن حالت اولیه لباس بهتر است از آویزان کردن لباس خودداری کنید و برای بهتر ماندن شکل لباس آن را در سطحی صاف پهن کنید تا در هوای آزاد خشک شود.

با توجه به موادر فوق و ضرر و اسیبی که شست و شو ی لباس با دست دارد و مشغله هایی که همه ی افراد به نوعی درگیر آن هستند می توانید از خدمات بهترین خشکشویی آنلاین اصفهان استفاده کنید و از مزایای آن بهره مند شوید .

 

مطالب مرتبط :

پاسخ دهید