16
محل تبلیغ شما
16
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار

برو بریم »
مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

اسید فسفریک یکی از اسید های معدنی است که به دلیل داشتن ویژگی های مختلف در بسیاری از محصولات غذایی یا صنعتی مورد استفاده قرار ...

1قابلیت نصب لودسلهای مختلف از Kgf 1 تا ظرفیت ماگزیمم (مثلا”  2 تن  یا  10 تن یا 40 تن )  . در حالت عادی ، لودسل های که بر روی دستگاه نصب می شوند دارای ظرفیت  ماگزیمم بوده و لودسلهای دیگر در صورت سفارش همراه دستگاه تحویل می‌گردد 

2- قابلیت تست کشش بر روی قطعات تخت (چهار ضلعی) یا مدور (مفتولی) با ابعاد مختلف ( برابر سفارش گوه ها ) وجود دارد .

3- قابلیت تست فشار تا ماکزیمم نیروی مجاز ( با نصب فک های ویژه تست فشار یا خمش . ) وجود دارد .

4- به همراه دستگاه یک دست فک  وژگریپ به همراه یک سری گوه‌های تخت گیر و یا  یک سری گوه‌های مفتول گیر تحویل میگردد . ( اگر سایز های دیگر بخواهید تحت سفارش تحویل می شود )

 5- با توجه به شکل طراحی ،  تعویض گوه ها و حتی  فکها به راحتی و توسط یک نفر انجام پذیر می‌باشد .

دستگاه تست و کشش

6- قابلیت حرکت دستگاه تست و کشش از 1/0   میلی‌متر بر دقیقه تا 500 میلی‌متر بر دقیقه (سرعت تست)  برای دستگاه تا ظرفیت 5  تن  و حداکثر 250 میلی متر بر دقیقه برای دستگاه 5 تن به بالا بوده و ضمناً علاوه بر سرعت تست ، تنظیم  سرعتهای حرکت Jog  و  mini jog جهت حرکت Cross head انجام ‌پذیر می‌باشد .

7- در کلیه تستهای کشش و فشار دستگاه دارای پروتکتور نیروقابل تنظیم  تا سقف ظرفیت لودسل می‌باشد .

8- درایور دستگاه دارای محافظهای کامل برقی بوده و در مقابل نوسانات الکتریکی مقاوم می ‌باشد .

9- پس از نصب قطعه و استارت با شروع و اتمام تست ، کلیه عملیات اتوماتیک انجام پذیرفته و گراف و اطلاعات بصورت همزمان بر روی صفحه مانیتور نمایش داده می‌شود و در پایان تست جداول ریپورت با اطلاعات کامل و آماده پرینت ارائه می گردد .

امکانات موجود در نرم افزار :

از امکاناتی که برای نرم افزار دستگاه تست و کشش وجود دارد می توان به قابلیت ثبت کلیه مشخصات قطعه ، اپراتور ، مشتری ، و … در قسمت  Setting ، قابلیت SAVE اتوماتیک و پرینت رنگی در سایزهای  A3 و A4 ، رسم همزمان گراف (گرافهای تنش – کرنش  و   نیرو- تغییر طول ) ، قابل تبدیل به سیستم‌های اندازه‌گیری MKS ، SI و BS ، دارای قابلیت تغییر اتوماتیک اسکیل منحنی در حین انجام کار ، امکان تنظیم اتوماتیک صفر کردن یا نکردن میزان طول اولیه اعمالی به قطعه در اثر اعمال پیش بار ، نمونه برداری  نیرو با سرعت و تعداد بالا در واحد زمان که قابل تنظیم و تغییراست ، امکان بازگشت اتوماتیک Cross head به جای اولیه پس از انجام هر تست و …. اشاره کرد .

 

مطالب مرتبط :

پاسخ دهید