16
محل تبلیغ شما
16
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار

برو بریم »
مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

اسید فسفریک یکی از اسید های معدنی است که به دلیل داشتن ویژگی های مختلف در بسیاری از محصولات غذایی یا صنعتی مورد استفاده قرار ...

 

ابزار آلات بسیاری امروزه وجود دارند که می توان آن ها را جز اقلام ابزار آلات  پر کاربرد آورد ، فروشگاه ابزار پیچ که به عنوان فروشگاه ابزار آلات در اصفهان در حال فعالیت است ، در این مقاله به چند ابزار پر کاربرد در مشاغل مختلف اشاره کرده است و شما را با انواع ابزار آلات آشنا می کند.

پیچ گوشتی

یکی از ابزار آلات دستی که در مشاغل گوناگون  بسیار کاربر دارد پیچ گوشتی است که با استفاده از ویژگی هایی که دارد مانند گشتاوری و حالت اهرمی برای بازو بسته کردن انواع پیچ به کار می رود.

پیچ گوشتی ها را بر اساس  شکل نوک آن به چهارسو ، دو سو ، تخت و ستاره ایی و … تقسیم می کند .

در واقع برای  شل و سفت کردن پیچ ها از پیچ گوشتی استفاده می شود که با توجه به پیچ باید پیچ گوشتی مناسب آن را انتخاب کرد .

انبر

انبر که یکی از ابزار آلات پر کارد و مهم است و برای مصارف گوناگون و زیادی  کاربرد دارد از جمله در صنعت الکترونیک ، انواع سیم کشی ها ، لوله کشی مورد استفاده قرار می گیرد .

کاربرد انبر بسیار زیاد است  برای  لخت و بریدن انوع و اقسام سیم ها و همچنین برای گرفتن ، خرد کردن بسیاری از وسایل به کار می رود  و می توان از انبر استفاده کرد .

تنوع انبر دست بسیار زیاد و متنوع  است و عبارتند از : سیم چین ، دمباریک ، انبر کلاغی ، انبر قفلی، خار بازکن ، خار جمع کن و…

انبرها با توجه به شکل و ساختاری که دارند برای مصارف مختلف و گوناگون  مورد استفاده قرار می گیرد .

انبر دست های معمولی را عموما عایق می کنند تا حتی در صورت استفاده کردن با وسایل برقی از خطر برق گرفتگی جلوگیری کند وایمنی خوبی داشته باشد .

 ساختاری که برای انبر دست تعبیه شده است به گونه است که  به فک هایی مجهز شده است که در آن آج به کار رفته است و آخر فک ها قسمت های تیزی وجود دارد که با استفاده از آن می توان  سیم ها و … را چید .

 

فروشگاه ابزار آلات در اصفهان

چکش

یکی از ابتدایی و قدیمی ترین ابزار هایی که می توان به آن اشاره کرد و آن را جزء لیست ابزار پر کاربرد  نام برد چکش است .

 چکش که بیشتر برای ضربه زدن به میخ مورد استفاده قرار می گیرد البته استفاده های دیگری از چکش می شود مانند شکستن اشیا و …

چکش ها بنا بر کاربردی که دارند مورد استفاده قرار می گیرند و در اقسام و انواع مدل های مختلف می توان آنها را در بازار خریداری کرد .

 ساختار چکش بسیار ساده است و  از یک دسته و وزنه تشکیل شده است که وزنه می تواند سبک یا سنگین باشد .

از ابتدایی و اولیه ترین ابزار هایی که بیشتر افرادی که در کار خود حرفه ایی شده اند و از آن استفاده می کنند می توان به نام چکش اشاره کرد .

ایزار پیچ که با عرضه ی و ارائه ی ابزار آلات در اصفهان توانسته است خرید ابزارآلات در اصفهان را برای شما بسیار راحت کند و عنوان بهترین ایزار فروشی در اصفهان را به خود اختصاص دهد .

 

مطالب مرتبط :

پاسخ دهید