26

 

شرکت بارمان اتوماسیون که به صورت مستمر در زمینه ی فروش ups invt و ups  اصفهان در حال فعالیت است سعی می کند شما را در این مقاله با کارکردهای که این دستگاه دارد آشنا کند .

Ups به عنوان یک دستگاه الکترونیکی است که وظیفه ی ذخیره کردن انرژی را بر عهده دارد و به عنوان یک منبع تغذیه است که بدون وقفه کار میکند و این مهم ترین مزیت این دستگاه به شمار می رود.این دستگاه در زمانی که برق ها رفته باشند می تواند دستگاه ها و تجهیزات را تغذیه کند ، زمانی که ولتاژ برق به صورت ناگهانی کم یا زیاد شود این دستگاه مانع از وارد شدن خسارت به تجهیزات و وسایل می شود و از ضرر های احتمالی جلوگیری میکند.

فرکانس های شهری بسیار بی ثبات هستند دستگاه upsسبب می شود که  در برابر این بی ثباتی ها از وسابل و تجهیزات محافظت کند.

با توجه به مزیت هایی که برای این دستگاه آورده شد ،  نشان دهنده ی اهمیت این دستگاه است ، برای همین فروش ups بسیار بالاست.

مکان های که این دستگاه در آن جا کاربرد دارد می توان به کارخانه جات ها ، اداره ها و … اشاره کرد چرا که اغلب کارخانه ها و شرکت ها دارای تجهیزات و لوازم برقی با قیمت های گران هستند که ممکن است با کم و زیاد شدن ولتاژ برق یا قطع شدن ناگهانی برق دچار آسیب شوند ، پس استفاده از ups می تواند بسیار کمک کننده باشد و از خسارت ها هایی که ممکن است جبران ناپذیر باشند جلوگیری کند .

 

ups  اصفهان

باطری ups  برای حفاظت و نگهداری از کامپیوتر های شخصی ، شبکه های کوچک ، شبکه‌های LAN و WAN،برا ی دستگا های که اطلاعات را ذخیره می کنند ، برای وسایل حساس الکترونیکی و … کاربرد دارد .

همان طور که می دانید سیستم های امنیتی و دوربین های مدار بسته باید همیشه در سازمان ، شرکت و …  اتصال داشته باشند ، برای این منظور وجود دستگاه ups  الزامی است چرا که ups  ها مانع از بروز اختلال در این سیستم ها می شود .

در مورد تعمیر و نگهداری ups  باید به این نکته ها توجه کرد از آن جا که استفاده از ups در ولتاژ بالا بسیار خطرناک است ، کارهای مربوط به ups  باید توسط افرادی که در این زمینه تبحر و تخصص دارند انجام شود .

بهتر است قبل از بازبینی ups  هر گونه وسایل شخصی فلزی  مانند حلقه ، ساعت و … را در آوردید .

از قرار دادن ظرفی که حاوی مایعات است بر روی دستگاه ups  است باید خودداری کنید .

 

 

مطالب مرتبط :

پاسخ دهید