58

تازه های آیا می دانید ؟

برو بریم »
10 زن سئوکار برتر ایران: زنانی که نقش برجسته‌ای در دنیای سئو دارند!

10 زن سئوکار برتر ایران: زنانی که نقش برجسته‌ای در دنیای سئو دارند!

در دورانی که دیجیتال مارکتینگ به عنوان قطب اصلی ارتباطات جهانی مطرحه، زنان با هوش و تخصص در دنیای سئو، جایگاه خود را به خوبی ...

افزایش ممبر تلگرام

برای افزایش ممبر تلگرام دو راه وجود دارد : جذب ممبر فیک و جذب ممبر واقعی

جذب و اضافه کردن ممبر فیک :

ممبر فیک تلگرام صرفا جنبه اعتباری برای کانال تلگرام دارد.تا افرادی که به کانال تلگرام شما می آیند بینند این کانال مثلا ۱۰k عضو دارد و به واسطه این تعداد عضو به کانال شما اعتماد بیشتری کنند و در آن باقی بمانند.

برای افزودن ممبر فیک به کانال تلگرام با یک سرچ ساده در گوگل می توانید اشخاصی را بیابید که این کار را برای شما انجام می دهند و یا می توانید آموزش های اضافه کردن عضو فیک در تلگرام را مطالعه کنید و خودتان به این کار بپردازید.

افزودن ممبر فیک

جذب و اضافه کردن ممبر واقعی :

ممبر واقعی اشخاص حقیقی هستند که به کانال شما اضافه می شوند.روش های مختلفی برای اضافه کردن ممبر واقعی به کانال تلگرام وجود دارد.این روش ها به طور کلی به دو دسته اجباری و اختیاری تقسیم می شوند.اضافه کرن اجباری اعضا به کانال تلگرام برای افراد مزاحمت ایجاد می کند و شما سریعا با ریزش اعضای کانال مواجه می شوید. به عنوان مثال احتمالا سایت هایی را دیده اید که با باز کردن آن ها به صورت پاپ آپ تلگرام شما باز می شود و شما در کانال تلگرام عضو می شوید.

در روش اختیاری افراد به اختیار و تمایل خود عضو کانال شما می شود و اگر کانال با هدف ایجاد فروش تشکیل شده باشد  این افراد به مشتری واقعی می توانند تبدیل شوند.

افزایش ممبر واقعی

روش های مختلفی برای افزایش عضو واقعی و اختیاری برای کانال تلگرام وجود دارد :

روش نویفیکیشن : پیامی است که بر روی گوشی شما پدیدار میشود که از طریق برنامه های نصب شده شما بر روی گوشی می باشد.توسعه دهندگان برنامه ها میتوانند در هر زمانی ارسال پوش نوتیفیکیشن را انجام بدهند و برای نمایش پیام بر روی گوشی های اندرویدی نیاز نیست که کاربران برنامه را باز کنند و یا در حال استفاده باشند زیرا این پیام در محیط خارج از برنامه مورد نظر نمایش داده می شود .

مشکل این روش این است که  باید برای افراد بسیاری این نوتیفیکیشن ارسال شود تا احیانا افراد علاقه مندی کانال شما را پیدا کنند و عضو آن شوند و با بستن نوتیفیکیشن دیگر کاربر در آینده به آن دسترسی ندارد.

روش نوتیفیکیشن

روش تبادل لینک با دیگر کانال ها : شما با یک کانال دیگر توافق می کنید و لینک یکدیگر را به اشتراک می گذارید.افراد علاقه مند به محتوای کانال شما با دیدن پست شما احتمالا به کانال شما می پیوندند.اگر بازار هدف شما با اعضای کانال تبادل لینک کننده مشابه باشد احتمال جذب عضو بیشتر است و این اعضا احتمال اینکه به مشتری تبدیل شوند بیشتر است.

تبادل لینک

تبلیغ در گروه های تلگرامی : شما می توانید پست های خود را به گروه های تلگرامی بفرستید و در انتهای هر پست لینک کانال خود را قرار دهید.در صورت جلب توجه اعضای آن گروه تلگرام به پست شما احتمالا به کانال شما خواهند پیوست.

قرار دادن تبلیغ کانال در سایت های اینترنتی : شما می توانید تبلیغ کانال تلگرامی را در وب سایت خودتان و یا سایر وب سایت ها قرار دهید .پیشنهاد می شود برای موفقیت در افزایش ممبر کانال تلگرام ،مخاطبین آن وب سایت با بازار هدف شما یکسان باشد.مثلا اگر می خواهید خانم ا  را جذب کنید بهتر است در سیت های با محتوی مطالب خانوادگی آگهی بدهی.

تبلیغ در وب سایت های تبلیغ کانال تلگرام : وب سایت هایی هستند که برای تبلیغ کانال تلگرام ایجاد شده اند و شما می توانید به صورت رایگان آگهی خود را در آن ها قرار دهید. از جمله این وب سایت ها می توانید به سایت تگرام کار اشاره کرد.

ویژگی های سایت تلگرام کار :

  • سایت تلگرام کار به شما این امکان را می دهد که به صورت رایگان آگهی خود را در دسته بندی مرتبط مانند دسته بندی فروشگاه، سرگرمی،اخبار،ورزشی و .. ثبت کنید.
  • تبلیغ کانال تلگرام شما در گوگل ایندکس می شود.
  • افراد می توانند با استفاده از منوی جست و جوی سایت تلگرام کار ، به جست و جوی کانال مورد نظر خود بپردازند و شما را یبابند.
  • با ویژه کرد آگهی خود می توانید جای آن را در صفحه اول سایت تثبیت کنید و آن را بیشتر در معرض دیدار بازدید کنندگان سایت بگذارید و ممبر بیشتری جذب کانال تلگرام خود بکنید.

برای تبلیغ کانال تلگرام خود و جذب ممبر واقعی تلگرام در سایت تلگرام کار از لینک زیر استفاده نمایید :

وب سایت تلگرام کار

مطالب مرتبط :

پاسخ دهید