57
محل تبلیغ شما
57
محل تبلیغ شما

فلز سرب یکی از فلز های است که از زمان های قدیم مورد استفاده قرار می گرفته است به طوری که نشانه هایی از آن را می توان پیدا کرد مانند لوله هایی که جهت انتقال آب به کار می رفته است و جنس آن از سرب بوده است .یکی از ویژگی های خوبی که برای سرب می توان از آن نام برد خاصیت بالای آن در برابر پوسیدگی است ، همین عامل باعث شده است از آن برای نگهداری مایعات استفاده شود  این فلز همچنین انعطاف پذیری بالایی دارد .

فلز سرب چکش خوار است و در برابر خوردگی مقاوم و قیمت مناسبی هم دارد. این فلز بعد از آهن و فولاد و … بیشترین کاربرد را دارد.

این فلز در طبیعت به فراوانی یافت می شود و به علت استفاده ی راحت و آسان از آن و ویژگی های خوبی که این فلز دارد در صنایع مختلف کاربرد دارد

فروش شمش سرب

سرب خام در قالب شمش سرب به فروش می رسد سرب کاربردهای زیادی دارد و موارد مصرف آن متنوع  است از جمله کاربرد های آن در بخش حمل و نقل ، در ساختمان سازی و در ساخت پنجره ها و درب ها و برای  انجام لحیم کاری های مختلفی که در ساختمان انجام می گیرد ، برای عایق کاری ولحیم کاری ولوله سازی و انتقال آّب  …. می توان از این فلز استفاده کرد .

ولی بیشترین استفاده ایی که سرب این روزها دارد در صنعت حمل و نقل و در قسمت باطری سازی است ،  در سال های جدید متقاضی برای باطری های اسید سرب بالا رفته است و این باعث شده است که فروش شمش سرب در بازار زیاد شود .

از دیگر کاربرد هایی که ورقه های سربی دارند و از آن می توان نام  برد سپر تششعی بودن ورقه های فلزی است .

 

از دیگر مصارفی که از فلز سرب  می شود به عنوان روان کار است که در صنایع از آن استفده می شود .

 

مطالب مرتبط :

پاسخ دهید