22
محل تبلیغ شما
22
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار علمی و آموزشی

برو بریم »
طراحی های مختلف گیربکس حلزونی سهند دور اصفهان

طراحی های مختلف گیربکس حلزونی سهند دور اصفهان

طراحی های مختلف گیربکس حلزونی سهند دور اصفهان شرکت سهند گیربکس که در شهر اصفهان داری کارخانه تولید گیربکس می باشد از برترین ها در ...

جی پی اس خودرو فاتحان

با استفاده از ردیاب خودرو کسب و کار خود را بهبود ببخشید.

ردیاب خودرو چگونه به شما کمک می کند؟

اگر شما به تازگی تصمیم به استفاده از ردیاب خودرو گرفته اید، باید بگوییم با انجام این کار احساس غیر قابل وصفی به شما دست خواهد داد.

ردیاب خودرو اطلاعات دقیقی شامل نحوه عملکرد تمامی خودرو ها و موقعیت لحظه ای آن ها به شما ارائه میدهد.

هر گزارش و جزئیاتی که شما به آن نیاز دارید توسط تیم نرم افزاری شرکت فاتحان قابل پیاده سازی و خصوصی سازی بر روی ناوگان شما می باشد تا نیاز ها و خواسته های شما برآورده گردد.

علاوه بر موارد ذکر شده دیگر کاربرد های ویژه ردیاب خودرو فاتحان بازیابی خودرو های به سرقت رفته و هشدار تصادفات و … می باشند.

شرکت فاتحان با توجه به نیاز های شما و کسب و کارتان سخت افزار و نرم افزاری متناسب با معیار هایتان به شما ارائه میدهد و این باعث افزایش و بهبود عملکرد ناوگان خودرویی شما می گردد، تا ناوگان شما برای همیشه قابل اتکا باشد.

شرکت فاتحان با ارائه ردیاب خودرو برند تلتونیکا و سامانه ردیابی پیشرفته، راهکاری کارآمد و موثر برای مدیریت خودرو ها و ناوگان های تجاری وابسته به خودرو را عرضه داشته است.

تمامی ردیاب های شرکت فاتحان ساخت اروپا بوده و دارای تایید سازمان تنظیم مقررات رادیویی کشور می باشند. همچنین استاندارد FCC آمریکا و CE اروپا بیانگر کیفیت محصولات تلتونیکا می باشند.

شرکت تلتونیکا با ۲۰ سال سابقه، یکی از با تجربه ترین و بزرگترین شرکتهای این صنعت به شمار می رود.

کنترل ناوگان خودرویی

مزایای بهره برداری از سیستم ردیابی خودرو فاتحان برای ناوگان ماشین آلات:

  • راه اندازی اتاق های مانیتورینگ برای اپراتور ها جهت مدیریت خودرو ها با استفاده از سامانه پیشرفته ردیابی فاتحان.
  • ارائه قدرت کنترل عملیات به صاحبان ناوگان و مشاغل وابسته به ماشین آلات.
  • ارائه اطلاعات لحظه ای که باعث بهبود عملکرد مدیران و افزایش سرعت واکنش آن ها نسبت به حوادث و اتفاقاتی که ممکن است رخ بدهد، می گردد.
  • امکان تعریف محدوده های جغرافیایی برای هر خودرو یا سازمان از نکات مثبت و قابل توجه دیگری است که برای اطلاع از ساعات حضور خودرو درون یا بیرون از محدوده تعریف شده مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین امکان دریافت هشدار در صورت ورود و خروج خودرو از محدوده خاص تعریف شده در داخل سامانه یا تلفن همراه بسیار کارآمد می باشد.

استفاده آسان از ردیاب خودرو فاتحان :

بلافاصله پس از نصب ردیاب بر روی خودرو ، شما می توانید با نام کاربری و رمز عبوری که از شرکت دریافت نموده اید وارد سامانه یا نرم افزار تلفن همراه شوید و خودرو خود را در هر محلی که حضور دارد ردیابی کنید.

سامانه ردیابی فاتحان

به دلیل سهولت استفاده از سامانه و اپلیکیشن موبایل ، هیچ جای نگران کننده ای برای استفاده از سامانه و نرم افزار وجود ندارد ( اما با این حال کارشناسان پشتیبان شرکت فاتحان جهت هر گونه راهنمایی بصورت دائمی در دسترس هستند ) و شما به راحتی می توانید خودروی خود را ردیابی کنید و گزارشات خاص شامل مرور مسیر، گزارش محدوده های جغرافیایی، گزارش میزان روشن و خاموش و سلو بودن خودرو و بسیاری گزارشات دیگر را در بازه های خاص از یک یا چند خودرو تهیه نمایید.

گزارش های روشن و سلو بودن خودرو ها در جهت بهبود وضعیت مصرف سوخت ناوگان، کاربردی ویژه دارد. بدین صورت که با کاهش مدت زمان سلو بودن خودرو یا در حرکت بودن خودرو با دور موتور بسیار بالا یا بسیار پایین از مصرف بیش از حد سوخت جلوگیری می شود که خود اندوخته بسیار خوبی برای شرکت به شمار می آید.

به دلیل سهولت در استفاده از نرم افزار های شرکت فاتحان صاحبان ناوگان یک دید کلی راجع به ناوگان خودرویی خود دریافت خواهند کرد که شامل نحوه استفاده از خودرو، وضعیت سلامت خودرو، عادات رانندگی راننده ها و … می باشد که بر اساس این اطلاعات می توانند برنامه های کاری، شیفت های کاری و برنامه های تعمیر و نگهداری خودرو ها را در سامانه ردیابی خودرو فاتحان پیاده سازی نمایند تا با پرداخت صورت وضعیت رانندگان به شکل دقیق و تعمیر به موقع خودرو ها در جهت جلوگیری از خرابی های غیر قابل جبران یا پر هزینه آن ها، هزینه های اضافه را کم کرده و سود کسب و کار خود را به حد اکثر ممکن برسانند.

موارد ذکر شده در کنار سود آوری و بهره وری بیشتر از ناوگان خودرویی باعث آرامش خاطر و کاهش استرس در بین صاحبین مشاغل و ناوگان های خودرویی می گردد.

اگر خودرو های شما تحت ماموریت خاص دولتی هستند با تنظیم ساعات حرکات و توقفات آن ها و همچنین اطلاع از رفتار راننده و اطمینان از رعایت قوانین رانندگی که همگی با تجهیزات مکالمه دو طرفه شرکت فاتحان قابل پیاده سازی است، هر گونه ناهماهنگی و خطر های ماموریت را از بین خواهید برد.

خرید و نصب آسان ردیاب خودرو فاتحان:

شما به راحتی میتوانید با استفاده از وب سایت شرکت فاتحان و فروشگاه آنلاین دستگاه مورد نظر خود را سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان ممکن آن را در محل خود تحویل بگیرید. توسط نمایندگان شرکت فاتحان که در سراسر کشور و در تمامی استان ها و شهرستان ها مستقر هستند، ردیاب خودرو بر روی خودروی شما نصب و راه اندازی می گردد.

مطالب مرتبط :

پاسخ دهید