98
محل تبلیغ شما
98
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار تکنولوژی

برو بریم »
سرمای شدید با گوشی چه می کند؟

سرمای شدید با گوشی چه می کند؟

سرما با گوشی چه می کند؟هوای بسیار سرد می تواند بر عملکرد گوشی و عمر باتری آن تأثیر قابل توجه ای بگذارد، بنابراین باید از ...

عوامل زیادی وجود دارد که باعث می شود که کاربر یک وب سایت را ترک کند . ما در این مقاله از تجربیات شرکت های طراحی سایت در اصفهان استفاده می کنیم و در این اینجا اشاره ی ضمنی به دلایلی خواهیم کرد که سبب می شود که کاربر یک وب سایت را ترک کند .

حقیقت این است که استفاده از تبلیغات و سئو برای جذب کاربر به وب سایت است در این میان هر عاملی که سبب شود که کاربر یک وب سایت را ترک کند را باید شناخت و آن را بر طرف کرد .

ظاهر سایت در جذب کاربر بسیار مهم است چنان چه سایت از ظاهری برخوردار باشد که جذابیت زیادی نداشته باشد و یا اینکه ظاهر سایت قدیمی و کهنه شده باشد کاربر آن سایت را ترک خواهد کرد .

بهتر است که هر دو سه سال یکبار طراحی سایت عوض شود ، این کار باعث جذب کاربر برای سایت و دیده شدن سایت و همچنین جذب مشتری برای سایت خواهد شد .

ادبیات و محتوایی که برای سایت به کار می رود باید با موضوع سایت و مخاطبان آن همخوانی داشته باشد چنانچه که مخاطبان سایت گروه جوان هستند باید از ادبیات روان استفاده کرد و از به کاربردن واژه هایی که دشوار هستند خودداری کرد ، اگر ادبیات سایت متناسب با گروه سنی نباشد سبب می شود که کاربر سایت را ترک کند .

اگر در یک سایت تبلیغات زیاد باشد خود این یک عامل آزار دهنده است و باعث می شود که کاربر آن سایت را ترک کند در زمینه ی  تبلیغات سایت خلاقیت و ارتباط معنایی بسیار مهم است در این حالت است که سایت تاثیر گذارتر خواهد بود .

طراحی سایت در اصفهان

 

مثلا اگر تبلیغات ما در زمینه ی لوازم خانگی است چنان چه این تبلیغ در وب سایت که با محوریت لوازم خانگی است ، باشد بسیار تاثیر گذار تر خواهد بود .

 

از عوامل دیگر کاربر پسند بودن سایت است ، وب سایت طراحی شده باید به گونه ایی باشد که کاربر به راحتی بتواند به تمام منو های سایت دسترسی داشته باشد و استفاده از سایت برای کاربر مشکل نباشد چنان چه کاربری وارد سایت شود و نتواند از آن سایت استفاده کند و آن وب سایت نتواند پاسخ گوی نیازهای کاربر باشد ، کاربر آن وب سایت را ترک خواهد کرد .

از عوامل دیگری که باید به آن توجه کرد سرعت سایت است ، اگر زمان لود شدن یک وب سایت طولانی شود در این صورت کاربر برای پیدا کردن محتوا و مطالب مورد نظر خود آن وب سایت را ترک خواهد کرد و به سراغ وب سایت دیگری خواهد رفت ، پس سرعت لود شدن یک صفحه از اهمیت زیادی برخوردار است .

 

امروزه با در دسترس داشتن گوشی های همراه اغلب افراد با استفاده از گوشی همراه است که وب سایت ها را در گوشی ها ی خود باز می کنند برای همین سایت باید قابلیت نمایش از طربق گوشی همراه یا تبلت را داشته باشد که اصطلاحا می گویند سایت ریسپانسیو شده است . اگر سایت از استاندارد های ریسپانسیو  برخوردار نباشد سبب می شود که کاربر آن وب سایت را ترک کند که این برای سئو سایت هم خوب نیست .

مطالب مرتبط :

پاسخ دهید