16
محل تبلیغ شما
16
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار

برو بریم »
مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

اسید فسفریک یکی از اسید های معدنی است که به دلیل داشتن ویژگی های مختلف در بسیاری از محصولات غذایی یا صنعتی مورد استفاده قرار ...

 Einsteins intelligence is very interesting because it was discovered دلیل هوش انیشتین

دلیل هوش بالای انیشتین

محققان دانشگاه فلوریدا، دلیل هوش سرشار آلبرت اینشتین و برخی دیگر از فیزیکدانان معاصر را کشف کردند که این موفقیت بزرگی است که هوش این دانشمند بزرگ را نیز کشف کردند. ارتباط نیمکره چپ و راست فیزیکدانان نظری معاصر بسیار فوق العاده است و همین امر باعث بروز نبوغ و هوش سرشار این دانشمندان شده است.

این اولین باری است که محققان کورپس کالسم مغز یک دانشمند را مورد بررسی دقیق قرار داده اند. کورپس کالسم به مجموعه ای از فیبرهای عصبی گفته می شود که زیر قشر مغز قرار دارند و مسئول ارتباط نیمکره راست و چپ مغز هستند و علاوه بر این بزرگترین بخش از ماده سفید مغر را نیز تشکیل می دهند.

در این بررسی، ضخامت و کد رنگی تمام این فیبرها به دقت تحلیل شده است و ساختار این ارتباطات داخلی مغز، مهمترین عامل هوش سرشار این دانشمند معاصر گزارش شده است.همزمان با بررسی مغز اینشتین، مغز چند دانشمند فیزیکدان آلمانی هم عصر او و چند فرد عادی نیز مورد آزمایش قرار گرفته و مشخص شده است که ارتباطات مغزی فیزیکدان معاصر فوق العاده است.

البته مغز دانشمندان دیگر در دسترس نبود ولی سال گذشته تصاویری با کیفیت فوق العاده بالا از دو نیمه مغز دو نابغه فیزیکدان منتشر شد که به محققان دانشگاه فلوریدا کمک کرد.سال گذشته، مغز آلبرت اینشتین و ماده خاکستری مغز چندین اندیشمند دیگر، در لندن به نمایش گذاشته شد.

پاسخ دهید