16
محل تبلیغ شما
16
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار

برو بریم »
مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

اسید فسفریک یکی از اسید های معدنی است که به دلیل داشتن ویژگی های مختلف در بسیاری از محصولات غذایی یا صنعتی مورد استفاده قرار ...

اخبار,اخبار ورزشی, سازمان صداوسیما

پاسخ فدراسیون فوتبال به صداوسیما

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال گفت: در موضوع حق پخش رقابتهای لیگ برتر فوتبال سازمان صداوسیما هیچ‌گونه همکاری را انجام نداد.

امیر حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، درخصوص ممانعت فدراسیون فوتبال از ورود دوربین‌های صدا و سیما به ورزشگاه‌ها برای پوشش بازی های لیگ برتر در هفته دوازدهم و در پاسخ به اظهارات مدیر روابط عمومی صداوسیما اظهار کرد: در ابتدا اجازه می خواهم از عموم علاقه مندان به فوتبال در سراسر کشور عذرخواهی کنم. در ادامه یادآور می‌شوم در مسیر توافق و احقاق حقوق باشگاه های فوتبال، فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و تمامی باشگاه ها نهایت همکاری و تعامل را با صداوسیما به کار گرفتند اما از آنجا که شاهد هیچ‌گونه همکاری از سوی سازمان صدا و سیما در این‌باره نبودیم درنهایت مجبور به انجام این کار شدیم.

مسئول روابط عمومی فدراسیون فوتبال افزود: براساس مقتضیات و منافع باشگاه‌های لیگ برتر و همچنین الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا در احقاق حقوق باشگاه‌ها سعی در حل این مشکل براساس همکاری دوجانبه بودیم. کمااینکه فدراسیون فوتبال برای حل این مشکل در نامه ها و مکاتبات متعدد با صداوسیما خواستار عقد قرارداد برای پخش بازی‌های لیگ برتر شد اما تاکنون با توجه به نزدیک شدن به نیم فصل این رقابت‌ها سازمان صدا و سیما هیچ اقدامی در این خصوص انجام نداد و ما در نهایت مجبور به ممانعت از ورود دوربین‌های صدا و سیما به ورزشگاه‌ها شدیم.

وی با بیان اینکه توسعه و پیشرفت پایدار فوتبال وظیفه فدراسیون و سازمان لیگ است، گفت: ما مجبور هستیم که به توسعه فوتبال در کشور کمک کنیم و باید حق فوتبال و باشگاه‌ها را بگیریم. در پایان مجددا از تمامی علاقه مندان به فوتبال در سراسر کشور که نتوانستند بازی های لیگ را از صفحه تلویزیون تماشا کنند عذرخواهی می‌کنم.

پاسخ دهید