16
محل تبلیغ شما
16
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار

برو بریم »
مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

اسید فسفریک یکی از اسید های معدنی است که به دلیل داشتن ویژگی های مختلف در بسیاری از محصولات غذایی یا صنعتی مورد استفاده قرار ...

اینستالوژی الناز شاکردوست

 

الناز شاکردوست قطعا بهترین بازیگر زن ایرانی نیست. اما اینها اصلا در اینستاگرام مهم نیست. مهم بالای نیم میلیون فالووری (دنبال کننده) است که شاکردوست توانسته با همین 261 عکسی که پست کرده پیدا کند و محبوب ترین دختر ایرانی – اینستاگرامی شود.

آدرس: @elnazshakerdoost

دنبال کننده ها: +500,000
دنبال رونده: یک
تصاویر ارسالی: 266
کسب لایک: 25000 میانگین پست های اخیر
کامنت های دریافتی: 1500 میانگین پست های اخیر
نتایج جستجوی «اسم + اینستاگرام» در گوگل: حدود 545000 صفحه

اینستالوژی الناز شاکردوست

مرور کلی

الناز شاکردوست قطعا بهترین بازیگر زن ایرانی نیست (اگر این حرف را نتوانیم ثابت کنیم ولی حداقل اینکه تا حالا برنده هیچ جایزه مطرح سینمایی نشده، مثل روز روشن است)؛ اما اینها اصلا در اینستاگرام مهم نیست. مهم بالای نیم میلیون فالووری (دنبال کننده) است که شاکردوست توانسته با همین 261 عکسی که پست کرده پیدا کند و محبوب ترین دختر ایرانی – اینستاگرامی شود.

تحلیل عکس ها

از اولین عکس شاکردوست در صفحه اینستاگرامش تقریبا دو سال می گذرد. حالا دیگر می شود گفت که او به خوبی فهمیده چه شیوه های رسانه ای برای پیدا کردن فالوور بیشتر فایده دارد.

البته شاکردوست علاوه بر بازیگری، طراحی صحنه و لباس را هم به صورت حرفه ای می شناسد و شاید همین آشنایی هم توانسته به او کمک کند تا از مخاطبانش به نسبت بقیه دختران بازیگر «لایک»های بیشتری بگیرد.

«شاکردوست سوار بر ماشن پلیس، چشمک شاکردوست با آیفون، وقتی شاکردوست ریش و سبیل پیدا می کند، عکس یادگاری بازیگر زن با عقاب و موتورسواری زن بازیگر وسط خیابان» تیترهایی است که برای سایت ها از ژست های خاص شاکردوست تولید محتوای خوبی می کند.

این تیترها همیشه می تواند «کلیک» خوبی هم برای آنها داشته باشد. برعکس دختر و پسرهای فراوانی که به دنبال عکس های شاکردوست هستند، گویا خانم هنرپیشه خیلی هم به تک تک آنها کاری ندارد. مثلا شاکردوست فقط یک صفحه را در این شبکه اجتماعی دنبال می کند و غیر از بازیگران مشهور با هوادارانش عکسی را منتشر نکرده است. برای او کمتر، شاید اصلا پیش نیاید که جواب هزاران هزار کامنت هواداران اینستاگرامش را بدهد.

حرف آخر هم اینکه در دنیای سیاست، ورزش و هنر همه برای رسیدن به «شهرت» و «محبوبیت» به دنبال پیدا کردن «رگ خواب» مردم هستند و شاکردوست هم فعلا در اینستاگرام آن را خوب پیدا کرده است! او به هر حال چهره محبوبی است.

 

پاسخ دهید