16
محل تبلیغ شما
16
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار

برو بریم »
مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

اسید فسفریک یکی از اسید های معدنی است که به دلیل داشتن ویژگی های مختلف در بسیاری از محصولات غذایی یا صنعتی مورد استفاده قرار ...

کوپه لوکس مرسدس بنز/عکس

 

آخر و عاقبت همکاری یک شرکت تیونینگ مشهور و یک خودروساز بزرگ، هیولایی می‌شود که از همه لحاظ رقبا را می‌ترساند.

مرسد‌س‌بنز آلمان با رونمایی از نسخه کوپه (2 درب) لوکس‌ترین کلاس خود یعنی S-Class سر و صدای بسیاری را به وجود آورد. خودرویی که به عقیده مخالفان، آن حس وقار و ابهت نسخه سدان (4 درب) را ندارد. از سوی دیگر موافقان بر این باورند که این Sکلاس جدید توانسته لوکس‌ترین و قوی‌ترین نمونه در کلاس خودش باشد.

اما گویی این پایان ماجرا نیست؛ شرکت G-Power که تخصص اصلی‌اش در زمینه تیونینگ و تقویت خودروهای اسپرت است، آخرین پروژه خود را به دستکاری فنی S63 کوپه اختصاص داد.

خودرویی که خود پیش‌تر توسط بخش موتوراسپرت مرسدس‌بنز یعنی AMG تا حد مرگ تقویت شده بود. حاصل کار هیولایی شد که توانسته 705 اسب‌بخار نیرو و 1000 نیوتن‌متر گشتاور از پیشرانه 5500 سی‌سی هشت سیلندر Vشکل خود بیرون بکشد. این یعنی 120 اسب‌بخار و 100 نیوتن‌متر بیشتر نسبت به نمونه قبلی. با چنین اعداد و ارقامی است که شتاب صفر تا صد با این آلمانی فقط 3.8 ثانیه طول می‌کشد و دست آخر می‌تواند به سرعت 330 کیلومتر در ساعت برسد. بد نیست بدانید هزینه پکیج تقویتی نصب‌شده روی این مدل 8 هزار و 455 دلار است.

اخبار,اخبار اقتصادی ,مرسدس بنز

اخبار,اخبار اقتصادی ,مرسدس بنز

اخبار,اخبار اقتصادی ,مرسدس بنز

پاسخ دهید