36

این ست، خانم ها را کمر باریک می کند

کت های کمر باریک این توانایی را دارند که چاقی موضعی ناحیه کمر شما را بپوشانند و به دلیل برشی که دارند، شما را باریک تر و لاغرتر نشان دهند. برای شرکت در ‌مهمانی‌های فصل سرد، کت یکی از بهترین انتخاب‌هاست.

برای زیر کت دست‌تان باز است که از انواع بلوز استفاده کنید اما اگر می‌خواهید لاغرتر به نظر برسید، شومیز با برش کمرباریک را به شما پیشنهاد می‌کنیم. با این برش شما لاغرتر از اندازه واقعی خود نشان داده می‌شوید.

ست های لاغر کننده, ست هایی برای افراد چاق

یک شلوار جین «بوت کات» به کشیده و بلند نشان دادن پاهای شما کمک می‌کند. اگر چاقی پا -چه در ناحیه ران و چه در ناحیه ساق- شما را اذیت می‌کند، با یک شلوار بوت کات که حالت تنگ و چسبان نداشته باشد، می‌توانید این مدل چاقی را پنهان کنید.

برای لاغرتر به نظر رسیدن، کیف بی اهمیت‌ترین انتخاب است اما ست شما باید زیبا و شیک باشد. برای ایجاد جذابیت در ستی که شما را لاغرتر نشان می‌دهد، بد نیست رنگ کیف خود را با کت‌تان ست کنید.

قد نقش تعیین‌کننده‌‌ای در میزان چاقی شما دارد؛ هر چه بلندتر باشید، چاق بودن شما کمتر به چشم می‌آید پس خودتان را به استفاده از کفش پاشنه‌دار عادت دهید تا همیشه لاغر‌تر به نظر برسید.

این بلوز به دلیل داشتن بافت عمودی شما را لاغرتر نشان می‌دهد. بهتر است هنگام خرید این بلوز دقت کنید که خیلی چسبان و تنگ نباشد و فرمی آزاد اما شکیل روی تن‌تان داشته باشد.

این گردنبند ظریف و بلند شاید از نظر شما فقط کارکرد تزئینی داشته باشد اما این توانایی را دارد که بالاتنه شما را بلند و کشیده تر نشان دهد.

ست های لاغر کننده, ست هایی برای افراد چاق

یک ژاکت با پارچه نرم و لطیف و بافت ظریف تمام چیزی است که شما برای پنهان کردن چاقی و لاغر نشان دادن خود در پاییز و زمستان احتیاج دارید. هنگام انتخاب این ژاکت سراغ نمونه‌های ضخیم و حجیم نروید چون عملکردی  برعکس دارند و شما را چاق‌تر نشان می‌دهند.

توصیه کارشناسان لباس به دو گروه از افراد، استفاده همیشگی از کفش پاشنه‌دار است؛ افراد قد کوتاه و افراد چاق چون با کفش پاشنه‌دار شما لاغرتر و بلندتر به‌نظر می‌رسید.

این شلوار پاهای شما را کشیده‌تر نشان می‌دهد. اگر چاقی موضعی در ناحیه ران دارید از پوشیدن این شلوار با تی‌شرت و تاپ کوتاه خودداری کنید. رنگ تیره این مدل شلوار برای لاغرتر نشان دادن شما انتخاب بهتری است.

مطالب مرتبط :

پاسخ دهید