16
محل تبلیغ شما
16
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار

برو بریم »
مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

اسید فسفریک یکی از اسید های معدنی است که به دلیل داشتن ویژگی های مختلف در بسیاری از محصولات غذایی یا صنعتی مورد استفاده قرار ...

 

آخرین خبرها از تیم ملی فوتبال در استرالیا

تیم ملی فوتبال ایران که در حال سپری کردن آخرین اردوی آماده سازی اش پیش از جام ملت های آسیا در استرالیاست، از چهارشنبه تمریناتش را در محلی به نام “آکادمی سیدنی” پی گیری می کند.

** دژاگه از امروز در تمرینات گروهی

خسرو حیدری یکی از بازیکنان آسیب دیده تیم، پنج شنبه در تمرینات گروهی کار با توپ حضور داشت اما اشکان دژاگه اختصاصی تمرین می کرد. با نظر پزشکان و سرمربی تیم، دژاگه از امروز (جمعه) در تمرینات گروهی حاضر خواهد بود. همچنین گفته می‌شود سروش رفیعی هم با آسیب‌دیدگی جزیی مواجه شده است.

تمرین تیم ملی امروز ساعت 10:30 به وقت سیدنی (3 بامداد به وقت تهران) پی گیری می شود.

** هتل در فاصله 20 دقیقه ای محل تمرین

“میرامار” هتل محل اقامت ملی پوشان در فاصله 20 دقیقه ای محل تمرین است. مسوولان تیم یک دستگاه اتوبوس و یک خودرو ون برای مدت زمان اقامت در سیدنی اجاره کرده اند.

اما تیم ایران علاوه بر اینکه از وضعیت هتل بخاطر نداشتن استخر، سالن ورزشی و همچنین داشتن تنها غذاخوری کوچک ناراحت است، در حال حاضر در کمپی تمرین می کند که ظاهرا به لحاظ امنیتی شرایط مناسبی ندارد.

** مردمی که برای رفتن به نمایشگاه تمرینات کی‌روش را می بینند!

این کمپ در وسط مجموعه ای به نام “آکادمی سیدنی” است که عموم مردم شهر در آن تردد داشته و از سایر امکانات ورزشی آن چون سالن چند منظوره، استخر و همچنین متل و نمایشگاهی که آنجا دایر است نیز استفاده می کنند.

شرایط فوق باعث ناراحتی و البته نگرانی کارلوس کی روش شده چون در آستانه مسابقات مهمی چون جام ملت ها و رویارویی با تیم های عربی او نمی خواهد کوچکترین اطلاعاتی از وضعیت تمرین و برنامه های تاکتیکی اش به حریفان منتقل شود. از این رو فعلا برنامه‌های تاکتیکی با احتیاط انجام می‌شود، هرچند مسوولان تیم ملی همواره در تلاش هستند تا افراد متفرقه در اطراف زمین تمرین نباشند.

** اقامتگاه ملی پوشان، کم امکانات اما آرام

اگرچه مسوولان تیم ایران می خواهند در صورت امکان کمپ دیگری را اجاره کنند اما این اقدام مستلزم پرداخت تمام مبلغ اجاره 8 روزه زمین تمرینی “آکادمی سیدنی” است؛ ضمن اینکه گرفتن کمپ در فرصت زمانی محدود کار را تقریبا غیرممکن ساخته است. موضوع تغییر هتل هم که کاملا منتفی است چون این هتل بخاطر رزرو تیم ایران، مهمان دیگری را نپذیرفته و هزینه اقامت تمام مدت را می خواهد. مسوولان هتل عنوان کرده اند که برای کل زمان رزرو تیم ایران مواد غذایی تهیه کرده اند و البته با وجود این احوال اما آرامش این مکان برای اعضای تیم مطلوب بوده است.

تیم ایران باید یکشنبه در یک دیدار تدارکاتی مقابل عراق قرار گیرد و طبق برنامه می بایست تا چهارشنبه در محل فعلی تمرین کند.

** تیم ایران چهارشنبه عازم ملبورن می شود

ملی پوشان چهارشنبه 17 دی سیدنی را به مقصد ملبورن محل برگزاری اولین مسابقه شان در جام ملت ها مقابل بحرین، ترک می کنند. از آن زمان به بعد تمام برنامه های تیم ملی تحت نظر AFC خواهد بود که ظاهرا هتل و کمپ مناسبی را در شرایط یکسان برای تیم های حاضر در رقابت ها تدارک دیده است.

پاسخ دهید