50
محل تبلیغ شما
50
محل تبلیغ شما

تازه های سرگرمی

برو بریم »
چه نکاتی در شهربازی رعایت میشود

چه نکاتی در شهربازی رعایت میشود

وسایل شهربازی باید از ایمنی بسیاری برای افراد برخوردار باشند. برای این کار حتما باید بازرسی های لازم و ضروری انجام شود تا جان افراد ...

عکس قسمت آخر سریال فاطما گل+خلاصه قسمت آخر

 

خلاصه ای از داستان آخرین قسمت سریال فاطما گل رو در ادامه می تونید بخونید. در قسمت آخر سریال فاطما گل اتفاقات جالب توجه می افته.

عکس قسمت آخر سریال فاطما گل:

 

خلاصه داستان قسمت آخر سریال فاطما گل:

آخر سریال مصطفی وورال و میکشه وبه زندان میفته (البته اوایل فک میکنن کریم کشته و بخاطر همین کریم مدتی میفته زندان.)

فاطما گل و کریم بعد ازاینکه عاشق هم میشن دوباره باهم ازدواج میکنند(تشریفاتی).

شب ازدواج کریم و فاطما گل پلیس ها مصطفی رو به دادگاه میبرند که اونجا مصطفی میخواهد فرار کنه که پلیس ها بهش شلیک میکنند و میمیره.

پدر و مادر وورال هم بعد از مرگ پسرشون میمیرند.سلیم و ملتم باهم ازدواج میکنند ولی ملتم بعدها متطمئا میشه که سلیم به فاطما گل در شب نامزدیشون تجاوز کرده ازش طلاق میگیره و در اینجا رابطه کوچکی با مصطفی نامزد فاطما گل برقرار میکنه و به این طریق از سلیم انتقام میگیره.پدر اردوغان قبل از مرگ وورال میمیره.

خانواده یاشاران ورشکست میشه و سلیم و اردوغان بعد از مرگ وورال به یونان فرار میکنند ولی بعداز ماجراهایی دستگیر میشن و به مجازاتشون میرسند.

پدر کریم پیدا میشه و کریم که پدرشو در مرگ مادرش مقصر میدونه قضیه رو از پدرش میشنوه و یواش یواش رابطشو با پدرش خوب میکنه .

پدر کریم بهش کمک میکنه تا کریم صاحب کار خودش باشه(کریم یه مغازه جوشکاری باز میکنه) همچنین کریم یه خواهر ناتنی هم به اسم دنیز داره.

فاطما گل و کریم بچه دار میشن و در استامبول زندگی میکنند.برادر و زن برادر فاطما گل هم دوباره به کاسابا برمیگردند(بچه اول مقدس از راهمی نیست،

ولی بعداها مقدس از راهمی حامله میشه و یه دختر بدنیا میاره و اسمشو الیف میذارن).مریم خانوم هم با وکیل فاطما گل ازدواج میکنه.

مصطفی هم با دختری به اسم آسو(هاجر) ازدواج میکنه و آسو در شب مرگ مصطفی پسرشو بدنیا میاره و اسمشو مصطفی میذاره.

پدر مصطفی هم میمیره .ملتم هم با یکی دیگه ازدواج میکنه.

.

منبع : sonbolum.ir

پاسخ دهید