23
محل تبلیغ شما
23
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار فرهنگی

برو بریم »
چاپ کتاب

چاپ کتاب

چاپ به معنی تکثیر کلمات یا تصاویر بر روی کاغذ ، کارت ، پلاستیک ، پارچه یا مواد دیگر است.صنعت چاپ بخشی جدایی ناپذیر از ...

پرکارترین بازیگر زن جشنواره فیلم فجر کیست؟/عکس

 

مهتاب کرامتی:من یکی از بازیگرانی هستم که فیلمنامه برایم به شدت مهم است و شاید تنها ملاک اصلی ام برای حضور در یک فیلم، فیلمنامه آن اثر باشد.

 

مهتاب کرامتی ادامه داد: از همین رو است که من در سینما هیچگاه پرکار نبوده ام و همیشه جزو بازیگران بسیار گزیده کار محسوب می شدم اما امسال در کمال ناباوری و حیرت برای اولین سال است که با ۴ فیلمی که در جشنواره سی و سوم دارم به عنوان پرکارترین بازیگر زن این دوره از جشنواره شناخته شده ام.

 

 

 وی ادامه داد: دلیل عمده ای که امسال این اتفاق برایم افتاده است این است که دو فیلم «جامه دران» و «ارغوان» را سال گذشته و پس از ایام جشنواره فیلم فجر بازی کردم و در نیمه اول سال جاری افتخار حضور در پروژه «مزار شریف» را داشتم و در نیمه دوم سال نیز در فیلم «عصر یخبندان» حضور پیدا کردم که بازی ام در این فیلم به تازگی به پایان رسیده است.

 

 کرامتی ضمن ابراز خوشحالی از اینکه تمامی فیلم هایی که طی یک سال گذشته در آن ها ایفای نقش کرده است در جشنواره سی و سوم حضور دارد اظهار داشت: این امر مهم نشان از آن دارد که خوشبختانه من در انتخاب هایم اشتباه نکرده ام و به همین دلیل فیلم هایی که در آن بازی کرده ام شایستگی حضور در جشنواره را از نظر هیأت انتخاب داشته اند.

 

 بازیگر فیلم سینمایی «فرزند چهارم» در ادامه این گفتگو خاطرنشان کرد: جالب است بدانید که هر ۴ فیلمی که در جشنواره امسال دارم از نظر ساختار و محتوا با یکدیگر متفاوت هستند و بازی های من در آن ها شبیه به یکدیگر نیست.

 

 این بازیگر در مورد فیلم «جامه دران» به کارگردانی حمیدرضا قطبی گفت: «جامه دران» یک اقتباس از رمانی فوق العاده نوشته خانم ناهید طباطبایی با همین عنوان است که من مطمئن هستم این فیلم با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبرو خواهد شد. این فیلم درباره زنی به نام شیرین است که در مراسم ختم پدرش به روابط جدیدی در زندگی او پی می‌برد و حقایقی تازه را کشف می‌کند. «ارغوان نیز» یکی از فیلم های به شدت متفاوتی است که به نحوی می توان بر این امر صحه گذاشت که تاکنون شاهد چنین فضایی در سینمای ایران نبوده ایم، این فیلم فضایی از فضایی شاعرانه و لطیف برخوردار است و بعد از حضور در این پروژه احساس سبک بالی خاصی را داشتم.

 

 بازیگر فیلم سینمایی «رستگاری در هشت و بیست دقیقه» افزود: «مزار شریف» نیز فیلمی فوق العاده با موضوعی ملی است که خوشبختانه در روایت خود دچار هیچگونه شعار زدگی نشده است و من در این فیلم با نقشی متفاوت در نقش یک زن افغان حاضر شده ام که شاید متفاوت ترین نقش من در کارنامه هنری ام باشد.

 وی در مورد جدیدترین ساخته مصطفی کیایی نیز گفت: «عصر یخبندان» فیلمی داستان گو و کاملاً سرپا است و من در این فیلم یکی از سخت ترین نقش هایم را بازی کرده ام و امیدوارم که فیلم بتواند با استقبال عمومی مواجه گردد.

 

 کرامتی تاکید کرد: تمام فیلم هایی که در جشنواره امسال دارم نقش اصلی است اما هیچ پیش بینی از سرنوشت آن ها در جشنواره نمی توانم داشته باشم.

پاسخ دهید