16
محل تبلیغ شما
16
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار

برو بریم »
مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

اسید فسفریک یکی از اسید های معدنی است که به دلیل داشتن ویژگی های مختلف در بسیاری از محصولات غذایی یا صنعتی مورد استفاده قرار ...

حمله مرد شیطان صفت به زنان در تونل مترو آزادی!! + عکس

 

تبهکار سابقه دار که با حمله به زنان در تونل مترو آزادی، آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده و اموالش را سرقت می کرد سرانجام در دام ماموران گرفتار شد.به گزارش پارس ناز به نقل از مهر، ساعت 10 صبح روز جمعه هفتم بهمن ، مأموران کلانتری 150 تهرانسر هنگام گشت زنی در اتوبان آزادگان به جوانی به هویت مجید 31 ساله مشکوک شده که در بازرسی بدنی او چندین دستگاه گوشی تلفن همراه کشف شد.با انتقال متهم به کلانتری و انجام تحقیقات مقدماتی وی به عنوان یکی از مجرمان سابقه دار شناسایی شد که پیش از این چندین بار از سوی مأموران کلانتری 150 تهرانسر دستگیر شده بود . با تشکیل پرونده مقدماتی و به دستور دادیار شعبه سوم داسرای امور جنایی تهران ، پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
 
 

با آغاز تحقیقات ، کارآگاهان پایگاه پنجم در نخستین مرحله از تحقیقات پلیسی خود با بررسی سوابق مجرمانه متهم دریافتند مجید یکی از مجرمان سابقه داری است که بارها به اتهام ارتکاب جرایم مختلف از جمله شرب خمر و عمل منافی عفت، تهدید و اخاذی و موادمخدر در طول سال های گذشته دستگیر و روانه زندان شده است و در حال حاضر نیز اعتیاد شدیدی به مصرف مواد مخدر از نوع شیشه دارد . کارآگاهان پایگاه پنجم ، در ادامه تحقیقات خود موفق به شناسایی صاحب یکی از گوشی های تلفن همراه کشف شده از متهم شدند .
 
صاحب گوشی تلفن همراه زنی 45 ساله بود که پس از حضور در پایگاه پنجم ، در حالی که پس از شناسایی متهم دچار وحشت شده بود ، در اظهارات خود به کارآگاهان گفت : ساعت 6 و 45 دقیقه هفتم بهمن از شهرک فرهنگیان به سمت تونل مترو آزادی که به محل گذر افراد تبدیل شده ، به صورت پیاده در حال حرکت بودم .پس از لحظاتی متوجه شدم یک نفر از پشت سر در حال تعقیب من است . ناگهان متهم به سمت من حمله کرد و قصد داشت تا مرا مورد اذیت و آزار قرار دهد که شروع به داد و فریاد کرده و کمک خواستم. او دستانش را در مقابل دهانم گذاشت و تهدید کرد : هیچ کس صدایت را نمی شنود. او سپس کیفم را از دستم گرفت و گوشی تلفن همراه و وجود نقد داخل آن را همراه دیگر مدارک شناسایی سرقت کرد و به سرعت از محل متواری شد.کارآگاهان پایگاه پنجم در ادامه تحقیقات خود با شناسایی سرقت های مشابه اطمینان پیدا کردند که سرقت های مشابه دیگری در محدوده تونل مترو آزادی محدوده زیرگذری که به محل عبور شهروندان تبدیل شده به وقوع پیوسته است.

بیشتر مالباختگان که از میان زنان هستند ، از پیگیری پرونده خودداری کرده و همین موضوع و عدم طرح شکایت از سوی آنها زمینه ادامه فعالیت های مجرمانه متهم را ایجاد کرده بود سرهنگ کارآگاه علی اکبر اسدی – رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ – با این خبر گفت : در حال حاضر تحقیقات برای شناسایی دیگر جرایم متهم و مالباختگانی که مورد سرقت اموال و … قرار گرفته اند در دستور کار کارآگاهان پایگاه پنجم قرار گرفته است.

 
مطالب مرتبط :

پاسخ دهید