24
محل تبلیغ شما
24
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار ورزشی

برو بریم »
ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های گروهی هم مزایای اجتماعی و هم اقتصادی را برای جامعه به همراه دارد.در حقیقت ، این جزء معدود مواردی است که به ندرت ...

ورزش > فوتبال ملی – کروش گفت که تیم ملی از همین حالا باید به فکر صعود به جام جهانی 2018 باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کارلوس کروش سرمربی تیم ملی پس از بازگشت به ایران گفت: «اگر محدودیت های تیم ملی در راه آماده سازی را در نظر بگیریم عملکرد تیم ملی باعث افتخار بود. ما باید بیشتر از این ها در جام ملت ها می ماندیم و حداقل باید به جمع 4 تیم می رسیدیم. بازیکنان جوان تیم ملی هم برای فوتبال ایران افتخار به وجود آوردند. من از هواداران تشکر می کنم. از هوادارانی که در استرالیا بودند هم تشکر می کنم. آن ها عشق شان را به تیم ملی نشان دادند.»
کروش در مورد اینکه مربیان داخلی از بازی تیم ملی انتقاد کرده اند گفت: «من به همه نظرات احترام می گذارم. فقط می گویم در این چند سالی که سرمربی تیم ملی ایران بوده ام 50 بازی انجام داده ایم که 28 مسابقه را برده ایم. 14 مسابقه مساوی شده و فقط 7 بازی را باخته ایم. به عملکرد بازیکنانم افتخار می کنم. فکر می کنم هواداران از عملکرد تیم ملی راضی هستند. همیشه هم نمی شود همه را راضی نگه داشت.»
کروش در مورد اینکه آیا در تیم ملی می ماند یا نه گفت: «الان باید آنالیزی از عملکرد تیم ملی در جام ملت ها داشته باشیم. اینکه من سرمربی بمانم یا نه مهم نیست. مهم این است که فدراسیون می خواهد برای ایران چه کار کند. ما از حالا باید برای جام جهانی 2018 فکر کنیم.»
کروش در پاسخ به این سوال که آیا ایران می تواند راحت به جام جهانی روسیه صعود کند؟ گفت: «در فوتبال کار راحت وجود ندارد. اگر از هفته بعد کارمان را شروع کنیم می توانیم امیدوار باشیم که صعود می کنیم ولی اگر یک هفته قبل از مسابقات کارمان را شروع کنیم چنین امیدی نداریم. من نمی توانم بگویم مثبت فکر می کنم یا نه چون برای آماده سازی جام جهانی هم مثل جام ملت ها کارها در دست دیگران است.
سرمربی تیم ملی در پایان در مورد عملکرد تیم ملی در استرالیا گفت: «اگر با دو بازی دوستانه و دو اردوی تدارکاتی بحرین، قطر و امارات را شکست دادیم و مقابل عراق هم 10 نفره آن طوری بازی کردیم، عملکردمان خوب بوده. از نظر آماده سازی مستحق رسیدن به نیمه نهایی نبودیم اما از نظر تعهدی که بازیکنان از خود نشان می دادند مستحق کسب نتایج بهتر بودیم. هواداران باید به این تیم افتخار کنند.»
43 43

منبع : www.khabaronline.ir
مطالب مرتبط :

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.