24
محل تبلیغ شما
24
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار ورزشی

برو بریم »
ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های گروهی هم مزایای اجتماعی و هم اقتصادی را برای جامعه به همراه دارد.در حقیقت ، این جزء معدود مواردی است که به ندرت ...

ورزش > فوتبال ملی – منصور پورحیدری که در این سال‌ها یکی از منتقدان سرمربی تیم ‌ملی بود، معتقد است کارلوس کروش از لحاظ رفتار و اخلاق به‌ هیچ ‌عنوان عملکرد قابل دفاعی نداشته است.

به گزارش خبرورزشی؛پورحیدری در ابتدای حرف‌هایش در مورد بحث ماندن یا جدایی سرمربی تیم ‌ملی می‌گوید: من در مورد مسائل فنی ورود نمی‌کنم. در خصوص این موضوع مسئولان فدراسیون همه چیز را بررسی می‌کنند تا ببینند این مربی آیا برای تیم‌ ملی بازدهی داشته است یا خیر. وقتی یک مربی بزرگ می‌آورند و این همه هزینه می‌کنند، به ‌هر ‌حال باید عملکرد کروش هم مورد بررسی قرار بگیرد. من معتقدم هیچ مربی‌ای بعد از انقلاب مثل کروش از سوی رسانه‌ها و مردم حمایت نشد.

او ادامه می‌دهد: من از لحاظ رفتاری و شخصیتی به کروش نمره صفر می‌دهم. او هیچ ‌وقت با مربیان ما تعامل خوبی نداشت و دیدید که در این چند سال چه مسائلی را به ‌وجود آورد. ما نتایجی را در جام ملت‌های آسیا گرفتیم که در دوره‌های قبل هم این نتایج را کسب کرده بودیم. حال اینکه بخواهیم همه چیز را گردن داور یا دوپینگ فلان بازیکن بیندازیم، واقعاً درست نیست. حرف‌هایی که کروش در این چند روز زد، جای تعجب ندارد. او از لحاظ رفتاری و اخلاقی از همان ابتدا همین بوده است. من نمی‌دانم چرا چنین رفتارهایی از سوی او صورت گرفت. شما یک مربی پرتغالی را پیدا کنید که از لحاظ رفتاری شخصیت مثبتی داشته باشد. گنده همه آنها مورینیو است که هیچ‌کس را قبول ندارد و می‌بینید که چه رفتارهایی انجام می‌دهد. من واقعاً نمی‌دانم چرا مردم، کروش را دوست دارند.»

او در مورد غیبت افشارزاده تأکید می‌کند: «در این مدت که بازی‌ها تعطیل بود و اگر هم مسئله‌ای پیش می‌آمد، آقای توفیقی به ‌عنوان جانشین مدیرعامل کارها را انجام می‌داد. البته وقتی در استقلال پول نیست، بودن یا نبودن افشارزاده فرقی نمی‌کند. امیدوارم هرچه زودتر مشکلات مالی برطرف شود.»

251 41

منبع : www.khabaronline.ir
مطالب مرتبط :

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.