24
محل تبلیغ شما
24
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار ورزشی

برو بریم »
ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های گروهی هم مزایای اجتماعی و هم اقتصادی را برای جامعه به همراه دارد.در حقیقت ، این جزء معدود مواردی است که به ندرت ...

 

ورزش > دیگر ورزشها – محمد‌رضا رجبی، کاپیتان تیم‌ملی، نمایش هندبال را در قهرمانی جهان عالی می‌داند.

مهری رنجبر:هر چند امتیاز نگرفت اما به نظر او ایرانی‌ها در کوران مسابقه‌های قهرمانی جهان آن‌قدر آبدیده شده‌اند که راحت می‌توانند در انتخابی المپیک سهمیه بگیرند: «با تجاربی که بازیکنان ایران مقابل تیم‌های بزرگ به‌ دست آوردند، شک نکنید در انتخابی المپیک راحت سهمیه را می‌گیریم، به شرطی که تیم رها نشود.»

او از نمایش تیم‌ملی در دور مقدماتی جهانی راضی است: «بدون در نظر گرفتن نتایج، در همه بازی‌ها نمایش خوبی داشتیم. ما کم‌تجربه بودیم ولی باز مقابل حریفان کم نیاوردیم. نباید از هندبالی‌ها در این دوره انتظار صعود یا رفتن روی سکو را داشت. هم شما و هم ما سطح رقابت‌ها را دیدیم. البته مسابقات سطح بالا و فشرده ما را اذیت کرد. شاید اگر دوباره با آنها روبه‌رو شویم بهتر بازی کنیم. به‌ هر ‌حال مسابقه به مسابقه با تجربه‌ای که به تجربیات ما اضافه شد، بهتر بازی کردیم.»

به نظر کاپیتان، اتریش حریف ساده‌ای نبود: «همه توان‌مان را برای برد روی اتریش گذاشته بودیم اما همین اتریش، آلمان را که یکی از پرافتخارترین تیم‌های حاضر در طول 23 دوره قبلی را در انتخابی حذف کرد و ژرمن‌ها با انصراف استرالیا و خرید سهمیه آنها به قطر آمدند. پس تیم ساده‌ای هم نبود. 9 بازیکن اتریش در بوندس ‌لیگا بازی می‌کنند. از طرفی اشتباهات فنی بازیکنان ما هم کم نبود. با رقابت نزدیک بازیکنان تحت فشار قرار گرفتند، بازی‌های تدارکاتی سنگینی هم نداشتیم که بتوانیم چنین فشارهایی را تحمل کنیم. پس غیرعادی نیست بازیکنان با استرس زیاد و تحت فشار برای برد، اشتباه نکنند.»

رجبی از مسابقات قهرمانی جهان کوله‌باری از تجربیات به سوغات آورده: «خیلی چیزها یاد گرفتم. اول همیشه باید روحیه‌ات را تحت هر شرایطی حفظ کنی چه وقتی جلو هستی و چه هنگامی که عقب افتاده‌ای. ما به‌ خاطر عدم تجربه حتی وقتی 4، 5 گل جلو بودیم عجولانه و احساسی بازی می‌کردیم اما یاد گرفتیم چه وقت باید بازی را سرعت داد، نحوه بازی کردن با تیم‌های سرعتی، قدبلند و تاکتیکی را هم تجربه کردیم. حتی یاد گرفتیم چطور باید انرژی‌مان را ذخیره کرد.»

او ایمان دارد ایران می‌تواند سهمیه المپیک را بگیرد: «شک نکنید اگر تیم‌ملی رها نشود و اردوهایش مداوم باشد، با بازیکنان خوب و مستعدی که داریم، در آسیا خیلی راحت می‌توانیم، نتیجه بگیریم. حتی اگر خدا کمک کند در انتخابی المپیک به میزبانی دوحه می‌توانیم سهمیه بگیریم.»

251 41

منبع : www.khabaronline.ir

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.