21
محل تبلیغ شما
21
محل تبلیغ شما
سیاست > احزاب و شخصیت‌ها – مهر نوشت:

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی از اخبار نگران کننده از تعدیل و جابه جایی نیروها در سازمان هوافضای وزارت دفاع خبر داد.

حسین طلا گفت: پس از انحلال سازمان فضایی ایران توسط دولت، اخبار نگران کننده ای از تعدیل و جابه جایی نیروها و واگذاری پروژه ها در سازمان هوافضای وزارت دفاع دریافت کرده ایم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این متخصصان با مشکلات فراوان در سازمان هوافضا دور هم جمع شده و هماهنگ شدند بنابر این بر هم زدن این تیم تحقیقاتی کار اشتباه است.

او با تاکید بر لزوم پیگیری این موضوع در مجلس گفت: نگاه بد بینانه این است که نیت هایی در دولت برای کاهش سرعت پیشرفت وجود دارد و همین اراده درصدد تعطیلی این سازمان است.

طلا گفت: نگاه خوش بینانه این است که دولت به خاطر کسری بودجه اقدام به تعدیل نیرو و واگذاری پروژه های این بخش کرده که نمایندگان در بررسی لایحه بودجه مشکل این سازمان را بر طرف خواهند کرد.

سخنگوی مجمع نمایندگان تهران گفت: در صورت ادامه این روند و افزایش دامنه آن نمایندگان وارد موضوع خواهند شد و وزیر دفاع برای پاسخگویی به مجلس فراخوانده می شود.

چندی پیش به دستور رئیس جمهور سازمان فضایی کشور منحل شد. این اقدام با استقبال رسانه ها و مقامات کشور های خارجی به ویژه آمریکا رو به رو شد.

23231

منبع : www.khabaronline.ir
مطالب مرتبط :

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.