24
محل تبلیغ شما
24
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار ورزشی

برو بریم »
ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های گروهی هم مزایای اجتماعی و هم اقتصادی را برای جامعه به همراه دارد.در حقیقت ، این جزء معدود مواردی است که به ندرت ...

ورزش > والیبال – مسئولان حراست وزارت ورزش و جوانان از روسای فدراسیون ها خواسته اند تا نظارت بیشتری بر عملکرد بازیکنان و کادر فنی شان در صفحه های اجتماعی داشته باشند.

به گزارش خبرورزشی؛همان روزهایی که ملی‌پوشان فوتبال ایران به دعوت ایرانیان مقیم استرالیا کنار آنها می‌ایستادند و عکس سلفی می‌انداختند و این تصاویر بلافاصله در فضای مجازی می‌پیچید، قابل پیش‌بینی بود که مسئولان نسبت به این تصاویر واکنش نشان بدهند.

دیروز در همین خصوص خبر رسید که مسئولان حراست وزارت ورزش با ارسال نامه‌هایی برای رؤسای فدراسیون‌ها از آنها خواسته‌اند روی فعالیت مربیان و بازیکنان تیم‌های ملی در فضای مجازی نظارت داشته باشند. هدف از ارسال این نامه این نیست که ورزشکاران ملی در اینستاگرام، فیس‌بوک، توئیتر و… فعالیت نداشته باشند، بلکه هدف این است که چهره‌های مطرح ورزشی عکس‌های خصوصی از حریم شخصی خود همراه اعضای خانواده‌شان را روی شبکه‌های اجتماعی به اشتراک نگذارند چون این ورزشکاران برای نسل جوان الگو هستند و باید مراقب رفتار خود باشند.

251 41

منبع : www.khabaronline.ir

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.