21
محل تبلیغ شما
21
محل تبلیغ شما

سیاست > احزاب و شخصیت‌ها – ایرنا نوشت:

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از برخی اظهارات و تخریب ها علیه تیم مذاکره کننده هسته ای گفت: کسانی که دست به تخریب تیم مذاکره کننده می زنند باید بدانند که همه آنها مورد تایید رهبر معظم انقلاب هستند و ایشان بارها فرموده اند که به این تیم اعتماد دارند.

مسعود پزشکیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: آیا این همه جار و جنجال و حرف زدن علیه تیم مذاکره کننده ولایتمداری و اطاعت از فرمان رهبری و انسجام ملی است؟

وی خاطرنشان کرد: تخریب کنندگان در حقیقت به دنبال تضعیف تیم مذاکره کننده هستند و می خواهند مانع آنها شوند.

وی با تاکید بر این که مذاکره کردن جای قیافه گرفتن و دعوا کردن نیست، اظهارداشت: ما اگر می خواهیم بیشتر امتیاز بگیریم باید با زبان خوش صحبت کنیم.

نماینده مردم تبریز در مجلس یادآور شد: در دنیا این گونه علیه ما تبلیغ می کنند که این افرادی را که برای مذاکرات می فرستند، کاره ای نیستند و از این روست که مذاکرات شکل نمی گیرد.

پزشکیان با بیان این که با چماق نشان دادن نمی توان مذاکره کرد، گفت: با قیافه گرفتن و عبوس بودن نمی توان مذاکره کرد، اگر می خواهیم امتیاز بگیریم باید با زبان خوش سخن بگوییم.

وی به این ضرب المثل آمریکایی ها اشاره کرد که هویج را در دست بگیر و چماق را در پشت سر نگه دارید.

نماینده مردم تبریز در مجلس یادآور شد: حال کسی چماق به دست می گیرد و کسی هم چماق را پشت سر نگه می دارد.

پزشکیان تاکید کرد: با چماق نشان دادن نمی توان مذاکره کرد، می توان چماق را داشت، ولی در مذاکرات با لبخند و روی خوش سخن گفت.

وی تصریح کرد: قیافه گرفتن به درد مذاکره نمی خورد و این گونه حرف ها و ادبیات متعلق به مذاکره نیست یا نمی دانند مذاکره یعنی چه یا اگر می دانند این روش ها را برای تخریب، برهم زدن و موفق نشدن تیم مذاکره کننده به کار می گیرند.

پزشکیان یادآور شد: خداوند به حضرت موسی (ع) می فرماید فرعون طغیان کرده ولی ملایم با وی حرف بزن، ما در اینجا می بینیم که خدا به موسی (ع) می فرماید با فرعون هم ملایم حرف بزن پس چرا ما می خواهیم به گونه دیگری با دیگران سخن بگوییم.

 

45503

منبع : www.khabaronline.ir
مطالب مرتبط :

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.