17

جامعه > قضایی – رئیس قوه قضاییه پس از زیارت مرقد مطهر امام (ره)گفت: حضرت امام خمینی (ره) از جمله مردان بزرگی بود که توانست سیاست و دیانت را با یکدیگر پیوند زند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی قوه قضاییه، آیت الله صادق آملی لاریجانی صبح امروز به همراه مسئولان عالی قضایی و در آستانه فرارسیدن ایام دهه مبارک فجر در مرقد مطهر امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضور یافت و به مقام شامخ ایشان ادای احترام کرد.

رئیس قوه قضاییه پس از زیارت بارگاه امام خمینی (ره) و تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران باتبریک ایام دهه فجر به مردم شریف و مقام معظم رهبری گفت: سیاسیون در عالم زیاد هستند اما حضرت امام خمینی (ره) بر اساس اسلام و ارزش‌های الهی کار سیاسی می‌کردند و به نوعی می‌توان گفت که سیاست و دیانت را به هم پیوند دادند و این کار مردان بزرگ الهی است که دنیا و آخرت را با هم پیوند می‌دهند.

آیت الله آملی لاریجانی همچنین به نامه اخیر مقام معظم رهبری به جوانان آمریکا و اروپا اشاره کرد و افزود: این اقدام هم در همان راستا و نشان دهنده کار مردان بزرگ است همانگونه که حضرت امام(ره) معنویت و دفاع از پابرهنگان را همراه با شعار عدالت پیش بردند.

رئیس قوه قضاییه گفت: در این سال‌ها مسیری طولانی را طی کردیم و شهدای زیادی تقدیم انقلاب شده اند و مسئولان نظام هم گام‌هایی مؤثر در راه اعتلای نظام برداشته‌اند و میزان قابل توجهی از ارزش‌ها محقق شده است اما هنوز با اهداف عالی انقلاب فاصله داریم.

رئیس دستگاه قضا گفت: امام خمینی (ره) هدف ادیان الهی را دیدند و ما هم باید تلاش کنیم در جهت رسیدن به آن هدف گام برداریم.

آیت الله آملی لاریجانی و مسئولان عالی قضایی پس از ادای احترام به ساحت بنیانگذار کبیر انقلاب و تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب به زیارت مزار شهدای هفتم تیر رفتند و همچنین با حضور بر مزار شهدای انقلاب اسلامی یاد و نام آنان را گرامی داشتند.

۴۷۴۷

منبع : www.khabaronline.ir
مطالب مرتبط :

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.