24
محل تبلیغ شما
24
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار ورزشی

برو بریم »
ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های گروهی هم مزایای اجتماعی و هم اقتصادی را برای جامعه به همراه دارد.در حقیقت ، این جزء معدود مواردی است که به ندرت ...

ورزش > لیگ برتر – در هفته هجدهم لیگ برتر پرسپولیس در حالی به مصاف ذوب آهن می رود که در 6 فصل اخیر مقابل این تیم در لیگ برتر بدون شکست بوده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پرسپولیس و ذوب آهن تاکنون 52 بار با هم دیدار کرده اند که سهم پرسپولیس 26 برد بوده و 16 بازی دو تیم نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است، ضمن آنکه ذوب آهن نیز 10 بار موفق به شکست پرسپولیس شده است. پرسپولیس 85 بار دروازه ذوب آهن را گشوده و 55 گل نیز از این تیم اصفهانی دریافت کرده است.

پرسپولیس و ذوب آهن 27 بار در لیگ برتر با هم بازی کرده اند که سهم پرسپولیس 11 برد و ذوب آهن 7 برد بوده و 9 بازی نیز به تساوی انجامیده است. پرسپولیس 39 گل  به ذوب آهن زده و 32 گل نیز دریافت کرده است. 

پرسپولیس از فصل 87 تاکنون در لیگ برتر به ذوب آهن نباخته است، اما آخرین رویارویی دو تیم که در جام حذفی انجام شد با پیروزی ذوب آهن خاتمه یافت.

حمید درخشان سرمربی پرسپولیس 20 سال قبل در اولین باری که روی نیمکت پرسپولیس نشست، ذوب آهن را با 6 گل در اصفهان شکست داد و اکنون او با خاطره آن 6 گل به اصفهان می رود تا اولین برد خارج از تهران را با پرسپولیس کسب کند.

4141

منبع : www.khabaronline.ir
مطالب مرتبط :

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.