24
محل تبلیغ شما
24
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار ورزشی

برو بریم »
ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های گروهی هم مزایای اجتماعی و هم اقتصادی را برای جامعه به همراه دارد.در حقیقت ، این جزء معدود مواردی است که به ندرت ...

ورزش > لیگ برتر – بازیکنان سپاهان پس از گل حسین پاپی به استقلال، یک عکس دسته جمعی با تلفن همراه گرفتند.

آریا صالحی/ حدودا 10 سال قبل، زمانی که هنوز تلفن‌های همراه دوربین دوم نداشتند و کیفیت عکس همان دوربین اولشان هم چندان چشمگیر نبود، زمانی که تلفن همراه بیشترین کارآیی‌اش در ارسال پیامک و برقراری تماس تلفنی بود، مربیان ایرانی برای اینکه اقتدار خود را به رخ بکشند و نظم را در اردوی تیم خود حاکم کنند، شب قبل از مسابقات تلفن همراه بازیکنان خود را جمع‌آوری می‌کردند تا بازیکنان توسط موبایل وارد حاشیه نشوند.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بگذریم که بازیکنان معمولا دو تلفن همراه با خودشان به اردو می‌بردند و یکی را تحویل می‌دادند و با آن یکی به صورت مخفیانه تماس‌هایشان را می‌گرفتند، اما در کل جمع کردن تلفن همراه یکی از نشانه‌های اقتدار سرمربی و برقراری نظم در تیم بود. حالا و با گسترش امکانات تلفن‌های همراه، گوشی‌های موبایل دیگر فقط به درد ارسال پیامک و برقراری تماس تلفنی نمی‌خورند. دوربین‌های گوشی‌ها قوی شده و کیفیت عکس‌ها به شدت بالا رفته است. دوربین دوم هم به امکانات تلفن همراه اضافه شده و همه می‌توانند از خودشان عکس بگیرند؛ عکس‌هایی که این روزها به شدت مد شده است.
با بالا رفتن امکانات تلفن‌های همراه، مربیان فوتبال هم قید جمع‌آوری آن از اردوی تیم خود را زده‌اند. همراه داشتن یک موبایل در اردو، دیگر خلاف قوانین تیم‌ها نیست و بازیکنان حتی می‌توانند موبایل خود را تا روی نیمکت هم در کنار خود داشته باشند تا در صورت لزوم، هر وقت که نیاز شد بتوانند از خود عکس بگیرند و آن را روی شبکه‌های اجتماعی منتشر کنند.
در جریان بازی استقلال – سپاهان، زمانی که در دقیقه 42 حسین پاپی روی پای مهدی شریفی دروازه استقلال را باز کرد، سپاهانی‌ها شادی متفاوتی را به نمایش گذاشتند، مدلی که تا به حال حداقل در فوتبال ایران نمونه‌اش دیده نشده بود. آن‌ها دور هم جمع شدند و یک عکس دسته جمعی با تلفن همراهی که از جیب جواهیر سوکای بیرون آمده بود گرفتند. مهدی شریفی که پاس گل را داد، تلفن همراه را از سوکای گرفت و احسان حاج‌صفی هم تلاش زیادی برای این داشت که حتما خودش را وارد کادر کند. عکس گرفته شد و جواهیر سوکای که با گرمکن کنار زمین ایستاده بود، تلفن همراه را داخل جیبش گذاشت و به سمت نیمکت رفت.


این کار سپاهانی‌ها شبیه شادی پس از گل فرانچسکو توتی بود. توتی حدود یک ماه قبل در جریان مسابقه رم – لاتزیو دو گل زد و پس از گل دوم خود، تلفن همراهش را از یکی از اعضای تیم گرفت و یک عکس یادگاری را با هواداران تیمش به ثبت رساند. سپاهانی‌ها هم برای شادی پس از گل خود از او تقلید کردند، تنها با این تفاوت که عکس توتی یک نفره بود و عکس سپاهانی‌ها دسته جمعی.
43 43

منبع : www.khabaronline.ir

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.