24
محل تبلیغ شما
24
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار ورزشی

برو بریم »
ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های گروهی هم مزایای اجتماعی و هم اقتصادی را برای جامعه به همراه دارد.در حقیقت ، این جزء معدود مواردی است که به ندرت ...

ورزش > لیگ برتر – امیر قلعه‌نویی در کنفرانس خبری پس از بازی با سپاهان به شدت از منتقدان حمید درخشان و خودش گلایه کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال پس از برد تیمش مقابل سپاهان گفت: «این بازی را به لیگ ایران تبریک می‌گویم. استقلال حاکم میدان بود و کمترین موقعیت را به سپاهان دادیم. این برد را به هوادارانی تقدیم می‌کنم که 10 هفته از دستم عذاب کشیدند. امیدوارم این بردها ادامه داشته باشد.»
او ادامه داد: «به حمید درخشان هم خسته نباشید می‌گویم. جای تاسف است که به خاطر یک انتقاد، چه بلایی سر کاپیتان تیم ملی و اسطوره فوتبال ایران آوردند. باید از این کارها خجالت بکشیم. نباید به هر قیمتی زندگی کرد. به قول معروف، زندگی می‌کنیم که قیمت بگیریم نه اینکه قیمت بگیریم تا زندگی کنیم. بعضی‌ها خودشان را به خوبی نشان دادند که چطور می‌خواهند به هر قیمتی به یک جایگاه دست پیدا کنند. امروز پرسپولیس باخت چون مربی و بازیکنانش تحت فشار بودند. درخشان در بدترین سال‌های فوتبال تا 37 سالگی برای تیم ملی زحمت کشید. باید نسبت به هموطن خودمان تعصب داشته باشیم.»

قلعه‌نویی گفت: «دیشب تلویزیون دو ساعت در اختیار آقایان بود. من برای رسانه ملی تاسف می‌خورم. فکر می‌کردم با تغییراتی که در رسانه ملی به وجود می‌آیدعدالت هم به وجود خواهد آمد اما اینگونه نیست. درخشان بزرگ‌تر من است و در تیم ملی کاپیتان بوده. ببینید در این چند روز چقدر به او تاخته‌اند. اگر کسی انتقاد می‌کند باید این همه بلا سر او بیاورید؟ مگر درخشان چه گناهی کرده؟ سر من هم چنین بلایی آورده‌اند و بارها به من تاخته‌اند.»

او ادامه داد: «دلم برای درخشان سوخت. همین رفتار را نزدیک به 15 سال در قبال من انجام می‌دهند و در این چند سال علیه من نوشته‌اند. درخشان چقدر در این فوتبال زحمت کشیده؟ می‌خواهند استقلال را تضعیف کنند تا آدم خودشان را به این تیم بیاورند. مانده‌ام این نمایش چرا در زمان قطبی وجود نداشت؟ چرا وقتی دایی با یک گل به عربستان باخت این شوها برگزار نشود. یک سری مسلمان عمر و عاصی که قلم به دست گرفته اند و تریبون‌های آلوده دارند هر کاری می‌خواهند می‌کنند. ما نباید انتقاد کنیم؟ چرا می‌گویند تیم ملی به خاطر انتقادها شکست خورده؟ در حالی که وقتی ما با مس کرمان بازی داشتیم یک ساعت تریبون آقای شفیع دست کروش بود و هر چیزی که دلش خواست علیه من و فتح‌الله‌زاده گفت. صحبت‌های کروش ایراد ندارد چون او چشم آبی است.»

قلعه‌نویی گفت: «من قبل از بازی با عراق گفتم که عراق هم مثل آرژانتین است اما بعد از باخت گناه شکست را گردن من انداختند. بنجامین ویلیامز مقصر شکست بود یا صحبت‌های قلعه‌نویی؟ خدا را شکر نظام وظیفه با تیم ملی همکاری کرد و بازیکنان سرباز را به کروش داد. در غیر این صورت آن‌ها مقصر باخت می‌شدند. من موافق ماندن کروش هستم اما نباید ایرانی را بکوبیم. چرا انتقاد نمی‌کنید که امید ابراهیمی در جام ملت‌ها بازی نکرد؟ چرا سجاد شهباززاده در تیم ملی حضور نداشت؟ اگر ادینیو را کنار بگذاریم شهباززاده آقای گل ایران است ولی او را به تیم ملی دعوت نکردند. قلم‌ها و میکروفن‌های آلوده همراه کروش شده است.»

شب گذشته سردار آزمون ضمن اینکه گفت قلعه‌نویی کاشف او نبوده، در برنامه بعضی‌ها اعلام کرد که از کفاشیان خواسته تا کروش را نگه دارند. قلعه‌نویی با انتقاد از بازیکنانی که از کفاشیان خواسته‌اند کروش را در تیم ملی نگه دارند گفت: «هنوز از هواپیما پایین نیامده در گوش رئیس فدراسیون می‌گویند کروش را حفظ کنید. به همه جا نامه می‌زنند که او باید بماند. چرا باید یک بازیکن 18 – 20 ساله برای فوتبال ما تصمیم بگیرد. آقایان به همه جا نامه زدند و فقط دستشان به بیت رهبری نرسید اگرنه به آنجا هم نامه می‌زدند. خجالت بکشید. این چه رفتاری است. کروش مربی بزرگی است و احتیاجی ندارد که بازیکنان این کارها را بکنند. این بازیکنان می‌خواهند برای خودشان فرصت بخرند. مربی باید چنین بازیکنانی را کنار بگذارند. شب گذشته دیدید که در برنامه بعضی‌ها گفتند قلعه‌نویی کاشف سردار آزمون نبوده. مگر من کریستوف کلمب هستم که بگویم سردار آزمون کشف من بوده؟ حالا انگار آزمون، آمریکا شده!»

قلعه‌نویی گفت: «شو دیشب برنامه نود را دیدید که برای من به راه انداخته بودند؟صادق هدایت یک بار به مصدق نامه‌ای نوشت و از مشکلات گفت که اکنون آن نامه شده شرح حال امروز فوتبال ما. البته من از کروش تشکر می‌کنم چون بازیکنانی که از جام ملت‌ها برگشته‌اند از نظر بدنی آماده هستند.»

43 43

منبع : www.khabaronline.ir
مطالب مرتبط :

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.