24
محل تبلیغ شما
24
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار ورزشی

برو بریم »
ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های گروهی هم مزایای اجتماعی و هم اقتصادی را برای جامعه به همراه دارد.در حقیقت ، این جزء معدود مواردی است که به ندرت ...

ورزش > دیگر ورزشها – مدیر تیم فوتبال امید از برگزاری دو دیدار دوستانه با تیم‌های ملی سوریه و کویت در اسفند ماه خبر داد.

ایسنا نوشت:حبیب کاشانی در جمع خبرنگاران در محل فدراسیون فوتبال با اعلام این که تیم ملی امید طبق هماهنگی‌های انجام شده در اسفند ماه دو بازی تدارکاتی با تیم‌های امید سوریه و کویت برگزار خواهد کرد، گفت: طبق هماهنگی‌های انجام شده در اسفند ماه یک اردوی تدارکاتی را در جزیره کیش برگزار و در آنجا با تیم ملی سوریه بازی تدارکاتی برگزار خواهیم کرد. ضمن این که اردوی یک هفته‌ای را در کویت خواهیم داشت و 18 اسفند با تیم زیر 23 سال این کشور که به تازگی قهرمان امیدهای خلیج فارس شده است، دیداری دوستانه را برگزار می‌کنیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: پس از اردوی کویت از 25 اسفندماه تا زمان شروع بازی‌های انتخابی المپیک که 3 فروردین است، در تهران خواهیم بود و اولین بازی خود را با نپال انجام می‌دهیم. همچنین در تاریخ‌های 5 ، 9 و 11 فروردین بازی‌های دیگر خود در مرحله مقدماتی المپیک را برگزار خواهیم کرد.

کاشانی با تاکید بر این که میزبان بازی‌های مقدماتی تهران خواهد بود، افزود: علیرغم این که قرار بود شهر اهواز و ورزشگاه الغدیر به عنوان میزبان بازی‌های مقدماتی تیم امید ایران انتخاب شود، ولی به دلیل این که بازی‌ها در فروردین‌ماه و در تعطیلات نوروز خواهد بود، تصمیم گرفتیم تا میزبان بازی‌ها را تهران معرفی کنیم تا برای اسکان تیم‌های مهمان مشکلی پیش نیاید.

او با اشاره به تغییر ساعت بازی‌های تیم ملی نیز گفت: بازی‌های تیم ملی قرار بود ساعت 3 برگزار شود که با توجه به نامه‌نگاری‌هایی که با AFC داشتیم ساعت بازی‌ها به 5 بعدازظهر انتقال یافت. ضمن اینکه استادیوم‌های آزادی، تختی و دستگردی برای برگزاری بازی‌ها انتخاب شدند.

مدیر تیم امید درباره اردوی تدارکاتی آنتالیا نیز خاطرنشان کرد: آخرین اردویی که ما در آنتالیا برگزار کردیم، با هدف شبیه‌سازی مسابقه‌ها و تمرین‌ها انجام شد. ما هفته اول اردو را به تمرین پرداختیم و در هفته دوم چهار بازی تدارکاتی با تیم‌های ملی آلبانی، اوکراین و دو تیم دیگر برگزار کردیم که در بین این‌ها اوکراین در رده چهارم امیدهای اروپا قرار دارد. خدا را شکر اردوی موفقی بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ارتباط و همکاری خاصی میان سرمربی تیم ملی و محمد خاکپور وجود دارد اظهار کرد: امروز به طور اتفاقی جلسه‌ای را با کی‌روش داشتیم و آقای خاکپور توضیحاتی را درباره روند آماده‌سازی تیم امید به کارلوس کروش ارائه داد و کروش نیز برای همکاری و کمک به کادر فنی تیم امید اعلام آمادگی کرد.

کاشانی به وضعیت آماده‌سازی تیم‌های دیگر آسیا نیز اشاره کرد و افزود: چندی پیش آماری در اختیار من قرار گرفت که نشان می‌داد تیم‌های ژاپن، استرالیا، کره جنوبی، فلسطین بازی‌های تدارکاتی متعددی را برگزار کرده‌اند. لذا ما نیز تمام تلاش خودمان را کردیم تا فکر می‌کنم برگزاری 10 بازی تدارکاتی برای تیم ملی امید در این مدت مناسب باشد. ضمن اینکه دو اردوی 4 روزه را برگزار و سعی کردیم به افراد مستعد فرصت دهیم و در نهایت تیم مد نظر کادر فنی را تشکیل دهیم.

مدیر تیم ملی امید در پایان از عملکرد تیم ملی فوتبال در جام ملت‌های آسیا تمجید و اظهار کرد: جا دارد یک خسته نباشید به تیم ملی بگویم. مطمئنا هیچ بازیکنی برای باخت وارد زمین نمی‌شود. به هر حال بازیکنان تلاش خود را کردند و دیدیم که چگونه 10 نفره، 80 دقیقه در برابر عراق بازی خوبی را به نمایش گذاشتند که نشان از شجاعت آنها داشت. به هر حال در ضربات پنالتی هم بزرگ‌ترین بازیکنان پنالتی خراب می‌کنند. حاج صفی هم از این موضوع مستثنی نیست. او زحمات زیادی را برای فوتبال کشیده است. متاسفانه در بازی با عراق پنالتی خود را از دست داد ضمن اینکه باید از وحید امیری بازیکن جوان کشورمان نیز تشکر ویژه داشته باشم.

251 41

منبع : www.khabaronline.ir
مطالب مرتبط :

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.