24
محل تبلیغ شما
24
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار ورزشی

برو بریم »
ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های گروهی هم مزایای اجتماعی و هم اقتصادی را برای جامعه به همراه دارد.در حقیقت ، این جزء معدود مواردی است که به ندرت ...

ورزش > دیگر ورزشها – انتخابات فدراسیون گلف تا قبل از پایان سال 93 برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛با ثبت نام امیر حمزه توسلی برای حضور در انتخابات فدراسیون گلف جمع نفراتی که شانس بالایی برای رسیدن به این سمت را دارند به 5 نفر رسید.پیش از این اژدر شهابی،کیکاووس سعیدی (رییس فعلی فدراسیون)علی رضایی و توفیق کابلی برای شرکت در این انتخابات ثبت نام کرده بودند.امیر حمزه توسلی ریاست هیات گلف تهران در دوره ریاست اسحاقی را بر عهده داشت.ضمن اینکه برگزاری مهمترین جام بعد از انقلاب اسلامی در رشته گلف (جامی منتسب به مرسدس بنز)در دوره توسلی برگزار شد.تورنمنتی که سر و صدای زیادی را به پا کرد و باعث شد تا نگاه ها به سمت این رشته ورزشی تغییر زیادی کند.امروز همچنین اژدر شهابی شخصی که پیش از این عضو هیات رییسه و مشاور عالی ریاست فدراسیون گلف را هم بر عهده داشته است برای شرکت در انتخابات ثبت نام کرد تا تنور شرکت در انتخابات گلف داغ تر از روزهای قبل شود.

فدراسیون گلف از آن دسته فدراسیون هایی است که در طول 4 سال قبل حتی تا مرز نابودی هم پیش رفت.عقب گرد این رشته ورزشی که از اهمیت بالایی برخوردار است و حتی به عقیده خیلی ها در بحث های دیپلماتیک هم نقش زیادی را بازی می کند در شرایطی اتفاق افتاده که اگر روی این ورزش سرمایه گذاری اصولی شود می تواند آینده درخشانی را برایش متصور بود.رشته ای که این روزها حال و روزش درایران اصلا خوب نیست و وضعیت آنقدر بد است که دفتر هیات گلف در تهران تبدیل به انباری شده است!

علی رضایی پسر محسن رضایی هم یکی دیگر از کاندیداها است و با توجه به اینکه گلف ورزشی بوده که از مسجد سلیمان رشد کرده و رضایی هم اصالتا اهل این شهرستان است شانس زیادی برای حمایت جنوبی ها برای حضور در انتخابات دارد.

اسم کیکاووس سعیدی هم که رییس فعلی این فدراسیون است جزو کاندیداها دیده می شود.فردی که فدراسیون در زمان ریاست او رکود بزرگی را تجربه کرده است و عملکرد آن قابل دفاع نبوده است.

گلف رشته ای است که در ایران زیاد به آن کمک دولتی نمی شود و شخصی که رییس فدراسیون می شود باید توانایی و قدرت این را داشته باشد تا با استفاده از حمایت های بخش خصوصی، اسپانسرها و بعضا هزینه شخصی مخارج فدراسیون را تامین کند.

251 41

منبع : www.khabaronline.ir
مطالب مرتبط :

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.