24
محل تبلیغ شما
24
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار ورزشی

برو بریم »
ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های گروهی هم مزایای اجتماعی و هم اقتصادی را برای جامعه به همراه دارد.در حقیقت ، این جزء معدود مواردی است که به ندرت ...

ورزش > لیگ برتر – سیم خاردار پرسپولیس می گوید اعصابش به هم می ریزد وقتی بازی های این تیم را تماشا می کند!

به گزارش خبرورزشی؛یک‌شنبه مجتبی محرمی را قبراق و سرحال در ترکیب تیم یاران کریمی در بازی خیرخواهانه برابر رسانه ورزش دیدیم. ستاره سابق پرسپولیس در سمت چپ تیم کریمی و کنار دوستان قدیمی‌اش بازی قابل قبولی ارائه داد و نشان داد هنوز هم دود از کنده بلند می‌شود! با او در همان زمین چمن دانشگاه شهید بهشتی گپ زدیم که ماحصل آن در پی می‌آید.

آقامجتبی چه شد که در این بازی خیرخواهانه شرکت کردید؟
علی (کریمی) تماس گرفت و ما هم به اتفاق بهروز (رهبری‌فرد) و سایر دوستان آمدیم تا کمکی به بیماران خاص و مبتلا به سرطان داشته باشیم. امیدوارم همین ملاقات با این عزیزان و به ویژه کودکان بیمار بتواند روحیه آنها را برای مبارزه با این بیماری بالاتر ببرد.

درود بر شما، با دیدن این بچه‌ها کنار هم چه حسی پیدا کردید؟
خیلی خوب بود. ماشاءا… مهدی (هاشمی‌نسب) و علی (کریمی) که خیلی سرحال و آماده بودند و می‌توانند همین الان هم توی لیگ بازی کنند. بقیه هم مثل علی انصاریان،‌ حمید استیلی، مهدی مهدوی‌کیا، پژمان جمشیدی و خلاصه با دیدن همه دوستان خاطرات قدیمی برایم زنده شد. البته نمی‌دانم چرا احمدرضا عابدزاده و کریم باقری بازی نکردند.

علی‌آقا را روی نیمکت دیدید؟
ماشاءا… هنوز هم روی نیمکت جذبه دارد. علی‌آقا مثل قدیم باز هم در طول بازی از جایش بلند نشد و همین برایم جالب بود. خداوکیلی پروین یکی است و دومی هم ندارد.

شماره 8 را هم که کریمی به شما داد و خودش 88 پوشید.
علی کریمی که طلاست! داداش نسل قبلی مثل علی، مهدی، بهروز و … همه‌شان معرفت دارند و کوچک و بزرگ سرشان می‌شود. البته فرقی هم نمی‌کرد. علی هم 8 می‌پوشید، خوشحال می‌شدم ولی به اصرار خودش این شماره را پوشیدم.

راستی بازی پرسپولیس با ذوب‌آهن را دیدید؟
(لبخند معنی‌داری می‌زند) نه ندیدم!

مگر می‌شود؟! باورش سخت است که مجتبی محرمی بازی تیم محبوبش را ندیده باشد!
تیم محبوبم؟!

پرسپولیس را می‌گوییم دیگر!
خداوکیلی این پرسپولیس شباهتی به پرسپولیس محبوب من یا مردم دارد؟!

ندارد؟! 
نه که ندارد! پرسپولیس کجا این‌قدر ذلیل شده بود که 4 بازی پشت‌سر هم در لیگ ببازد و … اصلاً‌ ولش کن!

لطفاً ادامه بدهید.
وقتی بازی را ندیدم، چه باید می‌گفتم؟

یعنی این‌قدر سرتان شلوغ است که فرصت نکردید بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن را ببینید؟
نه، سرم شلوغ نیست اما دیگر حال و حوصله دیدن بازی این پرسپولیس را ندارم. باور کنید اعصابم به‌هم می‌ریزد و به همین خاطر تصمیم گرفتم مدتی دیگر بازی پرسپولیس را نگاه نکنم!

درباره نمایش تادئو، خرید جدید برزیلی پرسپولیس، هم چیزی نشنیدید؟
تادئو را دیگر کجای دلم بگذارم؟! (با صدای بلند می‌خندد و ادامه می‌دهد) بهتر است این سؤال را از همان کسانی بپرسید که این آقا را از آن سر دنیا به پرسپولیس آورده‌اند!

251 41

منبع : www.khabaronline.ir

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.