19
محل تبلیغ شما
19
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار بین المللی

برو بریم »
مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک

مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک

شما برای خرید ملک در کانادا باید در ابتدا اطلاعاتی درباره ی این کشور داشته باشید. بعد از روسیه، کانادا جزو دومین کشور از نظر ...

بین الملل > آمریکا – ایرنا نوشت:

شماری از اعضای دمکراتِ مجلس نمایندگان آمریکا از سفر ماه آینده بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به واشنگتن ابراز ناخرسندی کردند و خواستار لغو آن شدند.

به گزارش روز پنجشنبه خبرگزاری آسوشیتدپرس، هفت عضو مجلس نمایندگان آمریکا که همگی یهود هستند، از نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواستند فعلا به آمریکا نیاید و یا جایی غیر از کنگره (مجلس و سنا) را برای حضور انتخاب کند.

این نمایندگان به ˈران درمرˈ سفیر تل آویو در واشنگتن، تاکید کردند که نتانیاهو با پذیرش دعوت حزب جمهوری خواه و دور زدن رییس جمهوری آمریکا، کار نابخردانه ای کرده است.

ˈاستیو ایزرائیلˈ نماینده دمکرات شهر نیویورک، میزبانی نمایندگان و سفیر رژیم صهیونیستی را در دفتر خود در کنگره بر عهده داشت. ˈسندر لوینˈ از میشیگان، ˈجرولد ندلرˈ و ˈنیتا لویˈ از نیویورک، ˈیان شاکوسکیˈ از ایلینوی و ˈدبی واسرمن شولتزˈ از فلوریدا، دیگر نمایندگان حاضر در نشست بوده اند.

سخنرانی احتمالی نتانیاهو در روز سوم مارس (12 اسفند)، بیش از هر چیز، به ایران مربوط خواهد بود. نتانیاهو به دعوت حزب جمهوری خواه و رییس، جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا که چندی پیش حزب دمکرات را در انتخابات کنگره شکست داده بودند، به آمریکا خواهد رفت.

باراک اوباما رییس جمهوری دمکرات آمریکا، در هفته های اخیر، بارها گفته است که ایران به برنامه های هسته ای خود پایبند بوده و اگر کنگره بخواهد هر تحریم تازه ای را علیه تهران وضع کند، وی به عنوان رییس جمهوری، طرح کنگره را وتو خواهد کرد.

اوباما چند روز پیش هم در گفت و گو با ˈسی ان انˈ یادآور شد که قصد ندارد فعلا با نخست وزیر رژیم صهیونیستی ملاقات کند.

4949

منبع : www.khabaronline.ir

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.