19
محل تبلیغ شما
19
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار بین المللی

برو بریم »
مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک

مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک

شما برای خرید ملک در کانادا باید در ابتدا اطلاعاتی درباره ی این کشور داشته باشید. بعد از روسیه، کانادا جزو دومین کشور از نظر ...

بین الملل > اروپا – ایرنا نوشت:

 یک نهاد مرتبط با جامعه یهودیان انگلیس روز چهارشنبه اعلام کرد که شمار اقدامات یهودی ستیزانه در این کشور اروپای غربی در سال 2014 میلادی نسبت به سال قبل از آن، دو برابر افزایش داشته است.

به گزارش ایرنا، ˈانجمن اعتماد و امنیتˈ ( سی اس تی ) در گزارشی گفته که در سال گذشته میلادی، یکهزار و 168 مورد حرکت یهودی ستیزانه به این موسسه گزارش شده است.

موسسه ˈانجمن اعتماد و امنیت ˈ(سی اس تی ) عنوان کرده است که شمار رویدادهای یهودی ستیزانه در سال گذشته در انگلیس که در برگیرنده حملات خشونت آمیز، تخریب اموال و حرکت های تهدید آمیز بوده است، یک رکورد بشمار می آید.

به گفته این نهاد، شمار اقدامات صورت گرفته علیه یهودیان انگلیس در سال 2013 میلادی، 535 مورد بوده است که این میزان نیز نسبت به سال 2009 میلادی 25 درصد رشد نشان می داد.

درهمین حال ˈترزا میˈ وزیر کشورانگلیس شامگاه چهارشنبه در واکنش به آمارهای یاد شده ، افزایش شمار حرکت های یهودی ستیزانه در این کشور را عمیقا نگران کننده دانسته است.

گفته می شود که افزایش اقدامات یهودی ستیزانه در کشور انگلیس در سال 2014 میلادی به میزان زیادی در ارتباط با حوادث خونین غزه در تابستان گذشته است.

حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه در ماه های جولای و آگوست گذشته که سبب به شهادت رسیدن 2 هزار و 131 فلسطینی شد، خشم گروه های طرفدار فلسطین وضد جنگ و تحریک شدید افکار عمومی در انگلیس را بدنبال داشت.

نهادهای یهودی در انگلیس هشدار داده بودند که بدنبال حملات رژیم صهیونیستی علیه غزه، حرکت های یهودی ستیزی در این کشور همانند شماری از کشورهای اروپایی روند افزایشی داشته است.

ˈانجمن اعتماد و امنیتˈ (سی اس تی) ، در سال گذشته میلادی نیز در گزارشی عنوان کرده بود براساس آمارهای ارایه شده، شمار اقدامات یهودی ستیزانه در انگلیس در ماه جولای گذشته، در رتبه دوم در طول 30 سال گذشته (مربوط به یک ماه) بوده است.

بر اساس نتایج یک نظرسنجی که اخیرا از سوی موسسه ˈیوگوˈ برای نهاد مدنی ˈکارزار تبلیغاتی علیه یهودی ستیزیˈ صورت گرفت، 45 درصد از یهودیان انگلیس اعلام کرده بودند که در این کشور آینده ای ندارند و 58 درصد شان نیز عنوان داشتند، یهودیان در دراز مدت آینده ای در اروپا نخواهند داشت و یک چهارم این افراد نیز اعلام کردند از دو سال پیش به فکر ترک انگلیس بوده اند.

ˈجدعون والترˈ رییس ˈکارزارعلیه یهودی ستیزیˈ در انگلیس بیان کرده است: نتایج تحقیقات نشان می دهد یهودی ستیزی در این کشور شدت یافته است و یهودیان انگلیسی نگران موقعیت خود در این کشور هستند.

براساس برخی آمارهای اعلام شده، شمار جمعیت یهودیان انگلیس ، 269 هزار نفر است.

4949

منبع : www.khabaronline.ir
مطالب مرتبط :

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.