19
محل تبلیغ شما
19
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار بین المللی

برو بریم »
مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک

مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک

شما برای خرید ملک در کانادا باید در ابتدا اطلاعاتی درباره ی این کشور داشته باشید. بعد از روسیه، کانادا جزو دومین کشور از نظر ...

بین الملل > آمریکا – ایرنا نوشت:

جان بوینر رییس مجلس نمایندگان امریکا روز پنجشنبه اظهار کرد : وی انتظار دارد باراک اوباما برای استفاده از نیروی نظامی علیه داعش به زودی در صدد کسب مجوز از کنگره بر آید.

به گزارش خبرگزاری رویترز از واشنگتن ، بوینر همچنین از دولت اوباما مصرانه خواست کمک به اردن را تسریع کند.

بوینر جمهوریخواه ارشد مجلس نمایندگان به خبرنگاران گفت :ˈ من انتظار دارم که ظرف روزهای آینده شاهد ارسال درخواست مجوز از سوی دولت به این مجلس باشم. آنگاه ما سلسله نشست هایی برای استماع نقطه نظرات و تداوم بحث در این مورد تشکیل خواهیم داد. ˈ

وی افزود :ˈ برای رییس جمهوری همچنین الزامی است که بیاید و این مسئله را با مردم مطرح کند و همچنین برای تصویب مجوز به کنگره کمک نماید. ˈ

دولت اوباما در ماه اوت سلسله حملات هوایی را علیه نیروهای داعش در عراق و سوریه انجام داد.

دولت امریکا این حملات را قانونی و مبتنی بر مجوزی می داند که در دوران ریاست جمهوری بوش برای جنگ عراق و مبارزه با القاعده و گروههای وابسته به آن صادر شده است.

ولی اوباما ماه گذشته در سخنرانی سالانه اش در مجلسین کنگره گفت : قانونگذاران باید یک قطعنامه رسمی را به عنوان مجوز استفاده از این نیرو از تصویب بگذارند چرا که به جهان نشان می دهد که ما در این ماموریت متحد هستیم .

پیشتر طی هفته جاری انتشار ویدئویی از سوی داعش که زنده در آتش سوختن یک خلبان اردنی را نشان می دهد ، با محکومیت بین المللی روبه رو شد.

بوینر گفت :ˈ اردن یکی از قویترین متحدان ما در منطقه است . پیش از این کمک های زیادی در مسیر خود قرار گرفته ولی سرعت بخشیدن به این فرآیند و عبور آن از بوروکراسی موجود قطعا باعث خواهد شد تا این کمک ها درست در زمانی به اردنی ها برسد که سخت به آن نیاز دارند. و صادقانه بگویم ، تمام کنگره از آن حمایت خواهد کرد.

4949

منبع : www.khabaronline.ir

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.