1
محل تبلیغ شما
1
محل تبلیغ شما

تازه های همه بخش ها

برو بریم »
مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

اسید فسفریک یکی از اسید های معدنی است که به دلیل داشتن ویژگی های مختلف در بسیاری از محصولات غذایی یا صنعتی مورد استفاده قرار ...

فرهنگ > موسیقی – مهر نوشت:

محسن یگانه در بخش پاپ سی و امین جشنواره موسیقی فجر گلچینی از بهترین قطعات آلبوم‌های خود را برای مخاطبان جشنواره اجرا می‌کند.

محسن یگانه که پنجمین اجرای خود در جشنواره موسیقی فجر را تجربه می‌کند، در سی و امین جشنواره فیلم فجر در بخش پاپ جشنواره موسیقی فجر گلچینی از بهترین قطعات آلبوم‌های خود را برای مخاطبان جشنواره اجرا می‌کند.

محسن یگانه تا کنون تیتراژ مجموعه‌های های ماه عسل، آسمان همیشه ابری نیست و مجموعه دوم قلب یخی را خوانده فعالیت خود را از سال 1378 آغاز کرده است. علی ثابت به عنوان سرپرست تنظیم کننده و رهبر ارکستر نقش پررنگی در اجراهای وی داشته و امسال با اجرای گلچینی از بهترین قطعات خود برای پنجمین بار در جشنواره حضور دارد.

از جمله قطعاتی که این خواننده پاپ برای اجرا در جشنواره در نظر گرفته می‌توان به «سکوت»، «نباشی»، «خیابونا»، «دوست دارم»، «هوایی شدی»، «رگ خواب «آخه دل من»، «گناهی ندارم»، «بازم بخند» و «باور کنم» اشاره کرد.

محسن یگانه علاوه بر خوانندگی، آهنگسازی تمام قطعات نام‌برده و همچنین تنظیم تعدادی از آنها را برعهده داشته است. اشعار اکثر این قطعات نیز از سروده‌های یگانه است.

در کنار محسن یگانه به عنوان خواننده، علی ثابت نوازنده کیبورد، حسن فراهانی ترومپت، مهران سراجیان فلوت، رامین زواری درام، مجتبی شکاری گیتار باس، بابک مالکی‌فر گیتار الکتریک، علیرضا جعفریه گیتار، میثم مروستی ویولن و محمد شریفی ساکسیفون)به عنوان نوزنده در سی‌امین جشنواره موسیقی فجر روی صحنه می روند.

گروه محسن یگانه دوشنبه 27 بهمن در دو نوبت در برج میلاد به صحنه می رود. اجرای اول این گروه ساعت 18:15 دقیقه و اجرای دوم ساعت 21 آغاز می شود.

در بخش پاپ سی‌امین جشنواره موسیقی فجر، 13 گروه به صحنه می‌روند.

 

45503

مطالب مرتبط :

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.